ورزش

تساوی پرسپولیس و تراکتور در نیمه اول

دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش سی وی نت، در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس و تراکتورسازی از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

عیسی آل کثیر در دقیقه 10 پرسپولیس و پیمان بابایی در دقیقه 24 برای تراکتورسازی صعود کردند.

در دقیقه ششم پرسپولیس برای باز کردن دروازه تراکتورسازی به سمت دروازه رفت اما محمدرضا اخباری توپ را در خط دروازه دریافت کرد. یک دقیقه بعد در خط حمله علی نعمتی، پیمان بابایی در گوشه بسته با حامد لک تک به تک شد که یک بازیکن سرسخت مقابل حامد لک قرار گرفت و راهی اوت شد.

گل: در دقیقه 10 پاس بلند مهدی ترابی در حالی که عیسی آل کثیر بالا رفت این بازیکن را یکی یکی آورد و ضربه محکم آل کثیر به دروازه سعید اخباری برخورد کرد.

گل: پارس در دقیقه 24 در محوطه جریمه در عمق سامان نریمان جهان به پیمان بابایی رسید و این بازیکن بدون معطلی با یک ضربه توپ را وارد دروازه حامد لک کرد.

در دقیقه 29 مدافعان پرسپولیس اشتباه کردند که حامد لک یک گل را از دست داد تا اینکه پیمان بابایی در اوت توپ را به بیرون فرستاد تا مانع از محرومیت 3 جلسه ای شود. در دقیقه 42 ضربه ایستگاهی ابوالفضل رزاق پور توسط پرسپولیس دفع شد. رزاق پور نیز در دقیقه 44 با حامد لک تک به تک شد که شوک هنرمندی این بازیکن بود و با اختلاف زیادی به میدان آمد.

پرسپولیسی ها: حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری، علی شجاعی (کارت زرد)، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر.

ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، محمد مسلمی ور پور، آرش قادری، عبدالله ناصری، عبدالله حسینی، علی نجفی، شاهین ثاقبی، علی دشتی، ابوالفضل رزاق پور، سامان نریمان جهان و پیمان بابایی.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا