ورزش

ترکیب تیم‌های ملی تکواندو در رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شد

تیم تکواندو قهرمانی آسیا اعلام شد.

به گزارش سی وی نت ، مسابقات قهرمانی آسیا در سه رده پومسه ، پاراكواندو و کیوروگی از 24 تا 28 ژوئن 1400 با نظارت بیروت لبنان برگزار می شود.

در همین راستا ، آرش فرهادیان ، رئیس سازمان تیم های ملی ، از ترکیب تیم ملی تکواندو در لیگ قهرمانان و همچنین وضعیت حضور برندگان جام ریاست فدراسیون جهانی در این مسابقات خبر داد.

آرمین هادی پور (58- کیلوگرم) ، سروش احمدی (-63 کیلوگرم) ، میرهاشم حسینی (-68 کیلوگرم) ، امیر محمد بخشی (-74 کیلوگرم) ، مهران برخورداری (80- کیلوگرم) و سجاد مردانی (87+ کیلوگرم) نفرات بودند . بخشی از تیم تکواندوی مردان.

تیم تکواندوی بانوان متشکل از مهلا مومن زاده (49- کیلوگرم) ، غزل سلطانی (-53 کیلوگرم) ، ناهید کیانی (57- کیلوگرم) ، یلدا ولی نژاد (-62 کیلوگرم) ، ملیکا میرهوسینی (73- کیلوگرم) و زهرا پوراسماعیل (73 کیلوگرم) بود. + کیلوگرم) در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد.

مهدی پورنه نما ، اصغر عزیزی ، حامد حق شناس و مهدی بهرامی آذر از تیم چتربازی مردان کشور ، فاطمه دودانگه ، رایحه شهاب و مهتاب نبوی نیز به عنوان نماینده چتربازی بانوان ایرانی در این مسابقات شرکت کردند.

فرهادیان با اشاره به ورزشکارانی که از جام جهانی جواز حضور در این مسابقات را داشتند ، اظهار داشت: در دور سوم این رقابت ها به میزبانی جزیره کیش ، 19 تکواندوکار در مسابقات مردان 8 تکواندو از طرف بانوان موفق شدند. آنها موفق به کسب نشان شدند.

وی افزود: “برندگان تکواندو می توانند علاوه بر رشته های اصلی ، در این مسابقات نیز شرکت کنند ، با در نظر گرفتن شرایط زیر ؛ در صورت وجود 2 یا 3 تکواندوکار در تکواندو یک وزن ، ورزشکاری که مقام برتر را کسب کند می تواند در مسابقات آسیایی شرکت کند. و مسابقات تیمی. اگر دو نفر در یک وزن مدال طلا کسب کنند ، مهمترین چیز برای تکواندوکار است که برنده را از دست می دهد ، اما اگر به هر دلیلی افراد بالاتر نخواهند از محدودیت های خود استفاده کنند ، شخص دیگری جای گرفتن

در پایان رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو گفت: سربازان تکواندو فقط در صورت بالا بودن وزن آنها می توانند در این مسابقات شرکت کنند. ورزشکاران بالغ آمادگی خود را برای شرکت در نوشتن در اسرع وقت اعلام می کنند ، فدراسیون تکواندو شرایطی را برای حمایت از حضور آنها ایجاد کرده است.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا