جامعه و خانوادهکسب و کار ایرانی

تخت خواب فانتزی دخترانه

اهمیت سرویس خواب و اتاق خواب کودک بدیهی است زیرا اتاق خواب کودک مکانی دنج و خاص برای آنها محسوب می شود و دارای اقتدار امپراطوری است که مختص آنهاست! ایجاد یک محیط امن با امکانات خوب بسیاری از مسائل چالش برانگیز را از کودکان دور می کند و ذهن آنها را برای رشد مناسب سن آماده می کند.

اگر می خواهید سرویس خواب دخترانه بخرید باید عواملی مانند سن، جنسیت، علایق و روحیه او را در نظر بگیرید. گاهی اوقات یک رنگ و متریال برای یک کودک در سن خاص مناسب است، اما ممکن است برای کودک هم سن و سال دیگر مناسب نباشد، اما در همه این موارد همیشه شباهت هایی بین این دو وجود دارد. ما در مورد رویای یک دختر فانتزی صورتی صحبت کردیم.

ایده هایی برای اتاق خواب دخترانه و تزیین اتاق کودکان

با توسعه جامعه مدرن، جمعیت خانواده ها در حال کاهش است و در نتیجه فضاهای مسکونی کوچکتر و خانه های قابل حمل بیشتر می شود. بنابراین ممکن است تعداد اتاق خواب های خانه خیلی زیاد نباشد یا حتی اتاق خوابی وجود نداشته باشد. این امر محدودیت هایی را در طراحی دکوراسیون اتاق خواب و تهیه روتختی دخترانه ایجاد می کند.

در چنین مواقعی نیاز به تزیینات لفافی مشخص می شود. تخت خواب تاشو، کمد، قفسه و میز از بهترین گزینه ها هستند. حتی می توانید کمی جلوتر بروید و به کمد تخت های تاشو که فضای کمتری را با هم اشغال می کنند اشاره کنید.

چنین تزییناتی برای حفظ فضای مفید علاوه بر ایجاد فضایی متفاوت ساخته می شوند. مثلا در طول روز که کودک نیازی به تخت خود ندارد، به جای استفاده از فضای ایجاد شده برای بازی و فعالیت های دیگر، از گروه مطالعه خود استفاده می کند، این می تواند برای کودک بسیار خوشایند باشد زیرا کودکان موسیقی و تغییر را دوست دارند. یکنواختی! کودک شما علاوه بر داشتن فضای بیشتر، هر روز دستخوش تغییر و تنوع است.

نمونه ای از لباس شب دخترانه صورتی

تخت گربه

دختران کوچک عاشق شخصیت های کارتونی مانند کیتی هستند! اگر تخت کودک به شکل شخصیت مورد علاقه اش باشد باعث می شود با رویا و اتاق خواب خود کنار بیاید و از آن فرار نکند. یکی از مشکلات والدین این است که فرزندانشان زمان زیادی را در اتاق خود نمی گذرانند و حتی در هنگام خواب نیز از آن فرار می کنند. این تخت با دکوراسیون صورتی می تواند گزینه خوبی برای اتاق خواب دوست دختر شما باشد!

2. تخت صورتی با قفسه

سرویس خواب دخترانه می تواند به مکانی دنج با شکلی خاص تبدیل شود که علاوه بر زیبایی، به کودک این امکان را می دهد که به راحتی به چیزهایی که نیاز دارد دسترسی پیدا کند. اگر طراحی ست اتاق دخترانه به گونه ای باشد که علاوه بر رنگ مورد علاقه، به محلی تبدیل شود که بتواند دکوراسیون مورد علاقه خود را انتخاب کند و آن را به دلخواه تزیین کند، برای او بسیار خوشایند است. کودکان عاشق اشکال خلاقانه و محیط دنج هستند!

3. باربی تخت

از جمله شخصیت های مورد علاقه هر دختری می توان به عروسک باربی اشاره کرد! طراحی اتاق باربی باعث می شود که او احساس کند در سرزمین رویایی خود زندگی می کند! پس هنگام انتخاب لباس شب برای دخترتان، باربی را فراموش نکنید!

4. تخت دو نفره

زمانی که با کمبود جا مواجه هستید و بیش از یک فرزند دارید، تخت های دو طبقه یکی از بهترین گزینه ها هستند. با انتخاب تخت خواب کوچک نه تنها سعی در صرفه جویی در فضای مفید داشتید، بلکه مشکل طراحی تخت مخصوص را نیز حل کردید. زیرا کودکان همیشه به دنبال چالش های بیشتر هستند و تخت دوطبقه برای کودکان یکی از مواردی است که می توان در طراحی آن استفاده کرد. البته در تهیه این نوع روتختی به ایمنی آن نیز توجه کنید.

5. تخت طرح ماشین دخترانه

ماشین ها همیشه در لیست چیزهای مورد علاقه کودکان هستند و صورتی عشق همه دختران است! پس چرا یک تخت کلاسیک با طرح صورتی برای اتاق خواب دخترتان انتخاب نکنید؟ او در کودکی تخت خود را ماشین خود می داند و آن را دوست دارد.

6. مبل مورا لیتو

در فضای کوچک بین تخت ها که اگرچه زیباست اما فضای کوچکی را قرار می دهد، مدل هایی تعبیه شده به صورت تخت خواب و مبل در وسط. این تخت هم می تواند انتخاب خوبی باشد که نمونه آن را در تصویر زیر مشاهده می کنید!

7. طراحی ساده با طرح دخترانه

همیشه سخت گیری لازم نیست! گاهی اوقات یک طرح ساده با کمی جواهرات دخترانه می تواند بهترین انتخاب باشد. کمترین خطری که متوجه شما می شود از ملافه هایی است که علاوه بر راحتی برای کودک شما ظاهری ساده و دخترانه داشته و با بقیه دکورهای اتاق او همخوانی دارد! بنابراین گاهی اوقات می توانید به سراغ سادگی بروید.

با در نظر گرفتن همه این عوامل، همیشه به یاد داشته باشید که اندازه و ابعاد تخت یکی از مهم ترین عوامل است. مهم این است که تخت دختر شما قبل از زیبایی راحت باشد و مواد و اندازه های به کار رفته در آن بسیار مهم است. تا کودک به راحتی و بدون آسیب کار خود را انجام دهد. تیم طراحی سپهر چوب دارای کادری مجرب می باشد که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا