ورزش

تحریم وزیر ورزش و جوانان اقدامی مذبوح و ناپسند بود

رئیس فدراسیون هندبال: تحریم وزیر ورزش و جوانان اقدامی مذبوح و ناپسند بود

رئیس فدراسیون هندبال گفت: تحریم وزیر ورزش و جوانان اقدامی مذبوح و ناپسند بود.

علیرضا پاکدل در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری سی وی نت، در مورد اقدام اتحادیه اروپا در تحریم وزیر ورزش و جوانان گفت: قطعا این اقدام به تحریم، سیاسی و مذبوح است. در مدتی که با دکتر سجادی آشنا هستم، ندیدیم به ورزشکاران فشار بیاورد و باید تاکید کنم تحریم یک کار منسوخ و ناپسند است.

وی ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان خودش یک قهرمان ملی و رکورودار و عنوان‌دار در عرصه ورزش بوده و در مسائل اخلاقی شهره است.

رئیس فدراسیون هندبال و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک تصریح کرد: کار اتحادیه اروپا ناپسند بود و جامعه ورزش کشور و البته خانواده هندبال آن را محکوم می‌کند. این اتفاق نشان می‌دهد شعار جدایی ورزش و سیاست تنها یک حرف است و این تحریم‌ها به منظور ضربه‌زدن به مردم و نظام است.

پاکدل در پایان خاطر نشان کرد: در پایان باید به شخصه به عنوان عضوی از خانواده ورزش کشور و به نمایندگی از خانواده بزرگ هندبال حمایت خود را از وزیر ورزش و جوانان اعلام نماییم و مطمئن باشید این قبیل اقدامات سبب خواهد شد تا جامعه ورزش کشور بیش از گذشته پشتیبان سکان‌دار ورزش و جوانان کشور باشند.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک افزود: ورزش محل صلح و پیوند‌های دوستانه است و تحریم یک چهره شاخص ورزشی که در کارنامه‌ خود مدال‌های رنگارنگ آسیایی را دارد بر خلاف روح ورزش و بر خلاف تمامی پروتکل‌های عرصه ورزش است.

پاکدل همچنین ضمن تشکر و قدردانی از کمک‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، گفت: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش حمایت‌های خوبی انجام داند. کسب ۸ سهمیه جهانی در یک سال و نیم گذشته، حاصل تلاش خانواده هندبال از هئیت‌های استانی، کمیته‌ها و باشگاه‌ها بوده است. باید از دکتر حمید سجادی تشکر کنم. قرار بود ایشان بازی اول را از نزدیک تماشا کنند اما این اتفاق نیفتاد و قبل از اعزام هم وزیر به اردو آمد و نگاه به هنبدل مثبت است.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا