اقتصادیکسب و کار ایرانی

تجهیزات ویدئو کنفرانس

سینت سایزرهای ویدئویی فرلیچر نوعی دستگاه هستند که به برقراری ارتباط صوتی و تصویری بین سخت افزار و نرم افزار کمک می کنند. تجهیزات یا تجهیزات ویدئویی شامل دوربین‌ها، مجوزها، دوربین‌های تحت وب، تلفن‌های همراه، هدست‌ها، کدک‌های ویدئویی، کابل‌ها، سوکت‌های متعدد و چندین دستگاه جانبی است.

معرفی انواع ابزارهای ویدئو کنفرانس، برگزاری جلسات به روش های مختلف

تجهیزات ویدئو کنفرانس به دو نوع نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می شوند. اما سخت افزار نرم افزار که عمدتاً نرم افزارهای غیرتجاری و غیرحرفه ای است، اغلب با بسیاری از نارسایی های ارتباطی همراه است. بنابراین استفاده از تجهیزات سخت افزاری بهترین گزینه برای برگزاری جلسات، کنفرانس ها و ویدئو کنفرانس ها می باشد.

سخت افزار ضبط تصویر کنفرانس از جمله تجهیزات حرفه ای و تخصصی است که بدون وقفه و مشکلات احتمالی قابل استفاده است. این سخت افزار معمولا مجهز به میکروفون و دوربین هایی است که ارتباط را سریعتر می کند. به عنوان مثال، برگزاری جلسه با سیستم ویدئو کنفرانس بسیار ساده تر و حرفه ای تر از استفاده از نرم افزارهایی مانند اسکایپ یا تماس های ویدیویی خواهد بود.

بسته تجهیزات ویدئو کنفرانس شامل چه قطعاتی می شود؟

مهمترین اجزای یک بسته کامل ویدئو کنفرانس به شرح زیر است:

دوربین ویدئو کنفرانس

میکروفون

کدک کنفرانس ویدئویی

دوربین های کنفرانس وظیفه انتقال تصاویر با وضوح بالا را دارند و برای برگزاری وبینار مناسب و کاربردی هستند. در کنفرانس‌ها و رویدادها، میکروفون‌ها صدای سخنرانان و شرکت‌کنندگان را با کیفیت بالا منتقل و منتقل می‌کنند. کدک های ویدئو کنفرانس به عنوان فرستنده و گیرنده عمل می کنند و اطلاعات مورد نظر را از طریق بلندگوها و سیستم های نمایش به کاربران و بینندگان می رسانند.

برخی از جلسات و وبینارها از طریق تماس ویدیویی انجام می شود. در چنین مواقعی ویدیوفون نسبت به نرم افزارها و برنامه های تلفن همراه کاربرد بهتر و حرفه ای دارد.

هزینه تجهیزات ویدئو کنفرانس چقدر است؟

عوامل متعدد و متنوعی برای پخش تصویر کنفرانس وجود دارد که هزینه تجهیزات ویدئو کنفرانس را تعیین می کند. اگر نوسان قیمت را در نظر نگیریم عوامل زیادی مانند: برند، کشور سازنده، امکانات، تعداد قطعات، کیفیت تاثیر مستقیمی بر قیمت تجهیزات ویدئو کنفرانس دارند.

شما می توانید جدیدترین و بهترین محصولات و لوازم جانبی ویدئویی را با قیمت مناسب از وب سایت انجمن خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی ارتباط با بیش از 1 سال سابقه مستمر و عالی در ارائه محصولات تبلیغاتی و به طور کلی حرفه ای و آگاه بودن، آماده همکاری با سازمان ها و مجموعه ها برای تجهیز اتاق های کنفرانس می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و نصب تجهیزات و سیستم های کنفرانس با شماره 02188191269 تماس حاصل فرمایید کارشناسان واحد فروش آماده مشاوره به شما عزیزان می باشند.

دکمه بازگشت به بالا