جامعه و خانوادهکسب و کار ایرانی

تجربه یک سفر معنوی با تور کربلا از کرمان

خدمات تور کربلا از کرمان

خدمات تور کربلا از کرمان هم مانند دیگر تور ها می باشد. اگر تور شما دو سر هوایی باشد، پرواز رفت و برگشت به همراه هتل و اگر تور شما دو سر زمینی باشد، اتوبوس رفت و برگشت بر روی تور موجود است. قابل ذکر است که تور های یکسرهوایی کربلا دارای پرواز رفت و اتوبوس برگشت هستند.

چرا به تور کربلا آرمین تراول اعتماد کنیم؟

از چالشی ترین سوال های زائرین، همین سوال است. آژانس هواپیمایی آرمین تراول رباط کریم با نام اختصاری آرمین تراول با بیش از ۲۲ سال سابقه درخشان آماده خدمات رسانی به شما زائرین عزیز می باشد. همچنین شما میتوانید در صورت لزوم بعد از ثبت نام نسبت به دیدن قرارداد کربلا و مجوز های آرمین تراول اقدام کنید.

شرایط اقساط تور کربلا از کرمان

تا وقتی قسطی میشه به سفر رفت چرا باید نقد به سفر بریم ؟ شما هم میتوانید در این شرایط اقتصادی نابسامان به صورت قسطی به سفر بروید. تنها شما باید دسته چک صیادی خود را به همراه داشته باشید، تا بتوانید تا سقف ۶۰ میلیون وام دریافت کنید.

زائرین عزیز کرمانی این نکات را بدانید !

سفر به کربلا و نجف که در کشور عراق واقع شده، همواره سختی خود را به همراه داشته است. نهایت همکاری را با مسئولین کاروان و یا تور هتل الحارث کربلا از کرمان  گروهی داشته باشید. این نکته را از یاد نبرید، که شما برای زیارت رفته اید و نه برای گشت و گذار و تفریح پس حتما روحیه معنوی خود را تقویت نمائید.

بهتر است قبل از ثبت نام تور زیارتی کربلا و نجف از کرمان، به تاریخ انقضای پاسپورت نگاه بیاندازید تا در صورت لزوم پاسپورت خود را تمدید کنید. اگر در تیر ماه پاسپورت خود را تمدید کنید، هزینه تمدید پاسپورت ۳۵۰ هزار تومان خواهد بود.

مسئولین کاروان های زیارتی کربلا آرمین تراول همواره در جهت راحتی زائرین قدم بر میدارند. از شما خواهشمندیم تا نهایت همکاری را با کارشناسان ما داشته باشید.

تور کربلا

هر ساله تعداد زیادی از ایرانیان برای زیارت معصومین به عتبات عالیات سفر می کنند؛ کربلا از شهرهای مهم کشور عراق می باشد که شهرت آن مربوط به نبرد بزرگ کربلا است.

مقبره پاک امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) در این شهر قرار دارد؛ به همین دلیل، در زمان های مختلف از سال ؛ بخصوص اربعین، زائران مخلص و زیادی که برای زیارت این دو بزرگوار به کربلا سفر کرده اند ، مشاهده می شوند.

اما چطور باید به کربلا سفر کرد؟ چه زمانی برای تورکربلا هوایی و زمینی بهتر است؟ کاروان کربلا هوایی بهتر است یا کاروان زمینی کربلا؟ ؟ پاسخ جواب خود را با سامانه زیارت پیدا کنید!

آیا تور کربلا هوایی از طریق پرواز مستقیم به شهر کربلا انجام می شود؟

پاسخ این سوال خیر است، زیرا که هیچ پرواز مستقیمی از ایران به مقصد کربلا وجود ندارد و شما زائرین گرامی باید نخست با پروازی به مقصد نجف اشرف یا بغداد بروید و بعد از آن با ترانسفر زمینی ای که بر عهده تور می باشد به کربلا برسید.

برای چه مدتی باید در نجف اقامت داشته باشیم؟

پاسخ این سوال نیز بستگی به مدت زمان کل تور شما دارد که بین ۵ تا ۸ شب متغیر است؛ بنابراین اگر:

تور کربلا شما ۷ شب و ۸ روزه باشد، سه شب؛ مدت تور شما ۶ شب و ۷ روز باشد، دو شب و اگر زمان آن ۵ شب و ۶ روز باشد دو شب در شهر نجف اقامت خواهید داشت.

تور نجف، اولین برنامه سفر

در اکثر تورهای حج و زیارت، نخستین برنامه سفر و شهری که به آن مراجعه می کنید، نجف اشرف است. تورهای هوایی کربلا که یا از نجف آغاز می شوند و یا اگر در فرودگاه بغداد فرود بیایند، شروع آنها در کاظمین است. در تور نجف اشرف زیر نظر سازمان حج، علاوه بر بارگاه پاک امام علی (ع)، مسجد سهله، مسجد کوفه، مرقد مختار ثقفی، قبرستان وادی السلام، مرقد میثم تمار و مسلم بن عقیل را نیز زیارت خواهید کرد.

آیا در کاظمین هم اقامت داریم؟

بله. اگر قصد دارید در طول سفر خود به کربلا، مقبره ی امام موسی کاظم (ع) و امام محمد تقی (ع) در کاظمین را زیارت کنید، تور کربلا این امکان را به شما می دهد که نهایت استفاده خود را از این زیارت ببرید؛ که در هر تور شامل یک شب و یا به صورت عبوری اقامت در این شهر می باشد

دکمه بازگشت به بالا