حوادث

تبدیل خانه‌ای در ستارخان به مزرعه بیت‌کوین / کشف ۴۰۰ دستگاه ماینر

تبدیل خانه‌ای در ستارخان به مزرعه بیت‌کوین / کشف ۴۰۰ دستگاه ماینر

پلیس 400 پولشویی دیجیتال را از یک منطقه مسکونی در ستارخان دستگیر کرده است.

سرهنگ در مصاحبه با سی وی نت ضرغام آذین ، دومین فرمانده پلیس ضد تروریسم در تهران ، وی در این باره گفت: مدتی پیش ، وقتی از اخبار و گزارشات تبدیل خانه ای به مکانی برای استخراج و فروش بیت کوین و خرید تجهیزات استخراج معادن ، اخبار و گزارش ها دریافت می شد ، این موضوع به بقیه موارد واگذار شد. پلیس ستارخان.

وی گفت که کارکنان پس از بررسی گزارش از گزارش ، با قضات هماهنگی های لازم را انجام داده و مجوز انجام عملیات را دریافت کردند. وی گفت: با حضور نمایندگان در آنجا کشف شد که این اقامتگاه به مکانی رایج در استخراج معادن غیرقانونی بیت کوین تبدیل شده است.

آذین با اصرار بر اینکه همه این کارها غیرقانونی و بدون هیچ گونه مجوزی انجام شده است ، گفت: “در مجموع ، کارگران حدود 400 معدنچی را در اینجا دستگیر کردند ، اما برخی از این ماشین آلات کار نمی کنند و نمی فروشند یا می خواهند فوراً آن را اصلاح کنند.” همچنین فعال هستند و پول دیجیتالی را بیرون می کشند.

فرمانده دوم پلیس پیشگیری از وقوع جرم تهران با بیان اینکه هفت نفر از جمله سه زن و چهار مرد در رابطه با این پرونده دستگیر شدند ، افزود: اتهامات مختلفی علیه بازداشت شدگان تشکیل شده و برای ادامه کار به دفتر وکالت ارسال شده است. تحقیقات. محل اقامت نیز با احكام دادگاه پر شده بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا