جامعه و خانواده

تاکید اشتری بر لزوم وضع قوانین جدید بازدارنده و افزایش دهنده هزینه جرم

فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه اطلاعات با استفاده از فناوری روز به پلیس کمک می کند تا وظایف خود را به طور مثر انجام دهد ، گفت: “با تصویب قوانین جدید مبارزه با فساد ، نمایندگان مجلس نقش مهمی را ایفا می کنند. کارهای متوقف یا کاهش هزینه جرم و جلوگیری یا کاهش آسیب های عمومی. ”

به گزارش سی وی نت ، سردار حسین اشتری در جلسه هیئت منطقه ای اصفهان که در حضور هیئت فرماندهان ویژه پلیس و فرمانده انتظامی منطقه در مقر ناجا ، ضمن ایراد سخنرانی به مناسبت اباعبدالله آل- حسین (ع) در تشریح ایمان امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: پلیس از نظر رسانه ای و عملکردهای مختلف قدرتمندترین کشور است که در خدمت مردم است. تقریباً 24 ساعت در روز بدون وقفه.

وی با اشاره به اینکه پلیس در قلب جامعه و هر کسی که به هر نحوی با کار ناجا ارتباط دارد ، قرار دارد ، خاطرنشان کرد: اجازه دهید پلیس را در اصل برای تقویت سیستم ، ایمنی و حقوق شهروندی تقویت کنیم. کمک کرد.

سردار اشتری گفت: پلیس با اجرای برنامه های م suchثر مانند ایجاد بخش های مشاوره و کمک در کلانتری های سراسر کشور ، اقدامات لازم را برای احیای عدالت در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب های عمومی انجام داده است. قیمت برای افسران پلیس متفاوت است.

فرمانده انتظامی خاطرنشان کرد: اگر کلانتری به تجهیزات و ظرفیت مناسب در منطقه مجهز شود ، طبیعتا آرامش و امنیت در منطقه دوچندان خواهد شد. “البته ، همه می دانند که پلیس مظهر اقتدار است” و صلح در جامعه است.

فرمانده ارشد پلیس کشور یادآور شد: فرمانده ارتش بر اقتدار و مهربانی پلیس تأکید می کند که البته پلیس مدام در حال بررسی آن است ، او می گوید و ابتکار عمل را بر عهده می گیرد.

سردار اشتری با ابراز خرسندی و رضایت از عملکرد و اجرای سیستم هشدار دهنده اصفهان در راستای کارکنان محوله ، اظهار داشت: با توجه به وسعت این منطقه باید اقدامات مناسبی برای تعیین تکلیف عزیزان وی انجام شود.

وی گفت: خوشبختانه همانطور که گفتم طی چند سال گذشته با لطف و حمایت مقام معظم رهبری شاهد رشد فوق العاده ای در این زمینه بودیم.

رئیس پلیس ، با اذعان به هوش پلیس با استفاده از برنامه های جدید و به روز رسانی تجهیزات یکی از اهدافی است که به طور مداوم در این زمینه مورد تاکید قرار می گیرد ، افزود: الحمدلله ، ناجا – در این مسیر پیش بروید.

وی با تأکید بر اینکه هوش با استفاده از فناوری های جدید بر اجرای موفق پلیس تأثیر بسزایی دارد ، گفت: اتحادیه اسلام با تصویب قوانین جدید برای جلوگیری و افزایش هزینه جنایت ، از وقوع جرم جلوگیری کرده و آسیب ها را کاهش می دهد. شبکه عملکرد بسیار مهم و بسیار مهمی دارد.

همبستگی جرم و مجازات بین یکدیگر

وی جنایت و مجازات را با یکدیگر ناسازگار دانست و افزود: در هر صورت هزینه جنایت کم است.

فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه از کلمات و اهمیت برای فروکش مشکلات احتمالی استفاده خواهد شد ، گفت: “با تلاش و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت جدید ، انشاءالله بخش بزرگی می خواهد. مشکل به زودی حل می شود. . “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا