سلامت و تندرستی

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این نشست سید حامد قنادپور مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا و وحید شمخی معاون توسعه و نوآوری به همراه امیرحسین باقری رئیس فروش و عملیات و حسن مختاریان معاون رئیس جمهور به سخنرانی پرداختند. آنها در این نشست به سوالات خبرنگاران در مورد جنبه های فنی و کارکردهای ایجاد این اپلیکیشن منحصر به فرد و منحصر به فرد پاسخ دادند.

مدیرعامل تارا در این نشست با اعلام اینکه شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا با پشتوانه 50 سال کار، تجربه اقتصادی و توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ تاسیس شده است، گفت: تارا از سال 1400 تاکنون کار حساسی داشته است. “این کار با شروع شد. اکنون با ارائه راه حل های دیجیتالی برای بهبود تجربه مردم از خدمات مالی تلاش می کند به طور انتقادی درباره نگرانی ها و نیازهای مردم فکر کند و فلسفه اصلی کمک به رفاه مالی میانی است.”

سید حامد قنادپور در ادامه گفت: در این راستا تارا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، رفاه شرکتی، پردازش کارت اعتباری و خدمات اخیر کارت اعتباری را به صورت جزئی به همه ارائه کرده است. زمان اجرای این پروژه بسیار خوب است ” “این بوده است.”

وی گفت: در حوزه خدمات و مدیریت، تارا به بیش از 100 شرکت و شرکت در کشور خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از 1000 میلیارد اعتبار نیز ارائه کرده است.

وی با اشاره به برخی از نقاط قوت و مزایای تارا که توسط این اپلیکیشن توسعه یافته است، از جمله: “تکیه بر حمایت گروه صنعتی گلرنگ در تامین کالا و سرمایه خرده فروشی با 50 سال سابقه طولانی”، “تجربه بی نظیر” و تجربه بی نظیر»، «گسترش پذیرندگان در 460 شهر ایران و بیش از 4500 نفر در زمینه ها و بازارهای مختلف از جمله محصولات، پوشاک و مد، لوازم خانگی، زیورآلات، جواهرات، پزشکی. و سلامت، خدماتی از قبیل «پوشش بیمه ای و …»، «غیرانتفاعی»، «بهبود ارائه اقوام زندگی مردم» و ….

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: رویکرد ما برای ایجاد اخطارهای مالی و بازپرداخت وام های کارکنان از هر فرد، کاملا متکی بر اعتماد است و در واقع، اگر این اتفاق بیفتد، کارمند مورد نظر و کارکنان. آنها منفی دریافت می کنند و از مشاغل دیگر محروم می شوند.

او گفت: “ما قول می دهیم تارا هنوز در مراحل اولیه توسعه خود است، اما از نظر کارکنان و خدمات، و برنامه هایی که انجام شده است، نوید یک رویداد هیجان انگیز را تا پایان امسال و آینده می دهد.” هدف تارا “راه حل های دیجیتالی 360 درجه برای بهبود رفاه مالی” به صورت کل نگر است تا دغدغه ها و نیازهای بشر امروزی در عمل محقق شود و می توان گفت این فعالیت ها در راستای دین تجارت است. . به مردم و جامعه و در قالب پاداش جامعه “برند را می توان در صنعت تعریف کرد.”

سخنران دیگر این نشست وحید شمخی، معاون توسعه و بازاریابی شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا بود که به حضار توضیح داد چرا و چگونه آن، بخشی از و روند توسعه این اپلیکیشن و چشم انداز آن در آینده.

وحید شمخی با بیان اینکه سال گذشته تمرکز تارا بر تامین اعتبارات کلان این شرکت بود، گفت: امروز گرد هم آمدیم تا از طریق تارا پروژه جدیدی را وارد و راه اندازی کنیم که به آن اعتبار خرد یا همین حالا بخر، دیرتر بپرداز! «او در دنیا مشهور است.

شمخی که متوجه شد بخش خدمات اعتبارات خرد تارا فاقد چک، چک، ضمانت و قرارداد و بیکار است، توضیح داد که برای دریافت این خدمات نیازی به مراجعه به کسی نیست و کارکنان می‌توانند در کمتر از نیمی از تمام مراحل ثبت نام را تکمیل کنند. ساعت تحقیقات و پشتیبانی خود را تکمیل کردند و 500000 اعتبار تا سقف 5 میلیون تومان دریافت کردند و از 4500 نفر در یکی از بین المللی ترین بازارها خریداری کردند. بد نیست بدانید که روند توسعه گیرندگان تارا به سرعت در حال حرکت است.

وی گفت: تارا به کارگران کمک می‌کند تا نیازهای مالی کوتاه‌مدت و میان‌مدت خود را مدیریت کنند و زندگی مالی هوشمندانه‌ای داشته باشند و چون در اقتصاد اقتصادی ایران، کارگر ماهانه دستمزد می‌دهد، دو بعد از آن به نفع او بوده است. . . .

برای استفاده از این سرویس تنها به یک شماره تلفن همراه به نام خود و یک کارت هوشمند ملی (جدید) نیاز دارید.

وی همچنین گفت: حمایت از کارگران منجر به این خواهد شد که برای اولین بار در کشور سیستمی برای اطمینان و اعتماد کامل کار کند و این طرح تدوین شود. در عین حال ممکن است نیاز باشد که ذهنیت و فرهنگ خود را در ایران تغییر دهیم و همه چیز را با پول نخریم و از اعتبار برای تغییر فرهنگ استفاده نکنیم (مانند سایر کشورهای جهان).

تارا فعالیت اعتبارات خرد را نشان می دهد

معاون توسعه و نوآوری تارا در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه نیمی از اعتبارات دریافتی ظرف 30 روز مسترد و مابقی 60 روز پس از خرید بازپرداخت می شود، تصریح کرد: در حال حاضر خاموش و روشن است.

در این نشست امیرحسین باقری معاون بازاریابی و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا نیز در خصوص خدمات قابل ارائه به اعضا و شرکت ها و استفاده از خدمات تارا به یکی از اهداف مخاطبان می افزاید. این برای ترویج تجربه است. “این یک برنامه پاداش برای سازمان آنها است.”

وی افزود: برای پوشش نیازها و آرزوهای خانواده ایرانی در تلاش هستیم تا گیرنده های تارا را در مناطق و انواع مختلف توسعه دهیم.

حسن مختاریان، قائم مقام این مجموعه، در خصوص موضوع لزوم امنیت در هر سرویس دیجیتال و نیاز به خدمات مالی دو رقمی، گفت: این است.

او گفت: «سادگی و ایمنی دو چیز منحصر به فرد تارا هستند. حتی اگر آفلاین باشد و نیازی به اینترنت نداشته باشد می توان به تارا پرداخت کرد. زیرساخت استفاده شده برای این برنامه یک میکروسرویس است که می توانیم به سرعت آن را با استفاده از فناوری ها و زبان های مختلف طراحی و توسعه دهیم.

در پایان این نشست مسئولان تارا به سوالات اصحاب رسانه پاسخ دادند.

شایان ذکر است کیف پول الکترونیکی تارا با خرید هر چیزی از مزیت 3 درصد تخفیف برخوردار است که تمامی گیرندگان تارا می توانند از آن استفاده کنند و به عبارتی پول زیادی را برای کارکنان خود به ارمغان می آورد. علاوه بر این، پشتیبانی تارا دارای شماره 1573 در 24 ساعت شبانه روز برای کارکنان است.

گفتنی است، نشست رسانه ای معرفی اپلیکیشن تارا (راه حل دیجیتال 360 درجه ارتقای بهره وری مالی) ساعت 14 در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، با حضور اصحاب رسانه و سایرین برگزار شد. به عنوان مهمان

دکمه بازگشت به بالا