ورزش

تاثیر کرونا بر ورزش/ ۲۸ هزار شاغل حوزه ورزش تهران در خطر تعدیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: خسارت ناشی از کورنا به بازی در استان تهران تا پایان اردیبهشت 1500 میلیارد تومان بوده است ، اما متأسفانه این خسارت تا به امروز افزایش یافته است.

در مصاحبه با سی وی نت ، رضا گل محمدی اظهار داشت: “به دنبال شیوع دو موج کرونا و همچنین اعلام ستاد مبارزه با فساد کورونا ، استخر و استخر شنا به مدت یک هفته بسته شده است. 12 ژوئیه از 19 ژوئیه تا 25 آگوست محدود شده است.

در پاسخ به این سؤال ، آیا استخر در 25 آگوست به زیبایی باز می شود؟ وی گفت: “حق بازگشایی استخر و استخر سرپوشیده براساس تصمیم رئیس جمهور ملی ضد كرونا مبنی بر دادن مجوز برای باز كردن یا نبودن منوط است؟ تکنیک های آموزش پیچیده ای مانند کشتی ، جودو ، تکواندو و غیره که پس از آن ادامه خواهد یافت.

وی اظهار داشت: تا زمانی که افراد به استانداردهای بهداشتی رعایت نکنند ، ما شاهد ساماندهی مجدد استخر در مکان قابل رویت نخواهیم بود متأسفانه حتی در زمان افتتاح این استخر ، تعداد مشتریان به دلیل این بیماری کاهش یافته اند. “

گل‌محمدی اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که ما با آن روبرو هستیم نحوه نگهداری استادیوم است که به دلیل کاهش تعداد مراجعه کنندگان به ورزشگاه و کمبود بودجه ، برای صاحبان باشگاه مشکلاتی ایجاد کرده است. این نگرانی در حال حاضر است که هم اکنون 28000 نفر در تهران مشغول به کار در ورزشگاه هستند و به این ترتیب مکانی برای زندگی فراهم می کنند که متأسفانه به دلیل کمبود بودجه ، مالکان مجبور شده اند که باشگاه ها قدرت خود را برای کاهش هزینه های خود تنظیم می کنند. .

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با تأکید بر اینکه این باشگاه ها در شرایط سختی قرار دارند ، تصریح کرد: ببینید برخی از شرکت ها و موسساتی که باید وام های زندگی خود را ارائه دهند شکست خورده است ، که صاحبان باشگاه نیز مورد آزار و اذیت قرار می گیرند. کارهای زیادی انجام شده است.

وی افزود: از اواخر اردیبهشت طبق آمار ارسالی وزارت ورزش و جوانان ، میزان تاج ناشی از بازی ملی 6.6 میلیارد نفر بوده است ، اما این خسارت هنوز ادامه دارد و برنامه ریزی نشده است. یک چشم انداز ویرانگر در ژوئن و ژوئیه هنوز کمکی نکرد. ” .

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه تخریب کرونا منجر به بازی در استان تهران دو برابر شده است ، گفت: تخریب کورونا در ورزش تهران حداقل در پایان اردیبهشت 1500 میلیارد تومان بود ، حداقل تا به امروز دو برابر شده است

وی در خاتمه افزود: دولت عمومی در هر ماه مبلغی از انتقال استادیوم به بخش خصوصی ، مبلغی مبلغ 2 میلیارد تومن دریافت می کند که از زمان شیوع تاج و بسته شدن تسهیلات دولتی چهار ماه وام گرفته است. فراموش نکنید که این موضوع خسارات زیادی به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران وارد کرده است.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا