فرهنگ و هنر

تئاتر درمانی در رادیو – سی وی نت

از این پس ، این اطلاعات جدید “بدتر از مو” ، به یک مرکز درمانی و رادیو آنتن پخش می شود.

به گزارش سی وی نت ، به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش ، ژاله محمد علی ، طراح ، خالق و تهیه کننده سریال رادیویی “چه چیزی از مو بدتر است” با بیان این مطلب ، افزود: “مفهوم این برنامه که مربوط به تئاتر است تئاتر ، مدتها پیش تاسیس شده است و البته این سبک در کشور ما چندان شناخته شده نیست.

وی ادامه داد: ما مدت هاست که در حال تحقیق و تألیف هستیم و علاوه بر خانم سمیه خطیب زاده ، نویسندگان دیگری نیز به این گروه اضافه می شوند.

محمدعلی تاکید کرد: در این برنامه قصد داریم نقاط قوت و ضعف افراد در روابط اجتماعی را بررسی کنیم. در هر برنامه ، هدف ما ایجاد یک ویژگی شبکه اجتماعی منحصر به فرد در قالب اصطلاحاً “من آن را صدا می کنم” است ، موضوعی که می تواند برای جلوگیری از اختلافات زیاد بین افراد تنظیم شود.

وی گفت: همه این فعالیت ها مبتنی بر ارتباطات است و در بخش “من آن را صدا می کنم” ، ما در مورد موضوعات نرم که همه ما روزانه تمرین می کنیم بحث خواهیم کرد.

این تهیه کننده رادیو گفت: در ادامه ، ما در مورد کاربرد سیستم فیلم و مشکلاتی که می توانیم در سیستم فیلم حل کنیم ، بحث خواهیم کرد.

سرانجام ، محمد علی گفت: “در این برنامه ، ما روابط خانوادگی را در روز شنبه ، ارتباطات محل کار در روزهای یکشنبه ، رسانه های اجتماعی در روز دوشنبه ، ارتباطات و فضای مجازی در روز سه شنبه ، و ارتباطات و خودمان در روز چهارشنبه بررسی خواهیم کرد.”

“لاغرتر از موی نازک” با اطلاعات و ایده های گروه تولید رادیو شو و خاطره گویی احمد گنجی ، رامین پورعیمان ، فریبا متوسص ، مونا صافی ، ماندانا محسنی ، مهدی نمینین مقدم و نورالدین جوادیان هنرمندانی هستند که در این مجموعه به ما کمک کردند ، به عنوان بخشی از این برنامه ، یکی از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در حال ارائه و سخنرانی بود.

این سریال توسط ژاله محمد علی ، سمیه خطیب زاده ، بهناز بوستاندوست ، مجید امرایی ، فیلمساز ، ناهید سادات شریفی ، مشاور محتوا ، محدثه فرانی ضبط و به تهیه کنندگی ژاله محمد علی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 19:30 در رودخانه و رودخانه نوشته شده است. روز بعد ساعت 12:30 داشت می غلتید.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا