ورزش

بیرانوند در استقلال؟!علیرضا راه سوم را انتخاب می‌کند

عزیزیان: بیرانوند در استقلال؟!علیرضا راه سوم را انتخاب می‌کند

پیشکسوت سابق پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند به استقلال نمی‌رود.

سعید عزیزیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری سی وی نت، در خصوص ماجرای اخیر علیرضا بیرانوند اظهارداشت: به نظرم اگر باشگاه پرسپولیس به موقع به تعهداتش عمل می‌کرد، هیچ کدام از این اتفاقا رخ نمی‌داد. بازیکن روی حق و حقوقی که دارد، حساب باز می‌کند و باشگاه نباید خلف وعده کند.

وی افزود: این که هواداران از این موضوع ناراحت باشند، طبیعی است؛ آنها هم حق دارند نسبت به  جدایی ستاره تیم‌شان واکنش نشان دهند. به هرحال بیرانوند برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است و باید باشگاه این موضوع را در نظر می‌گرفت.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس در خصوص اخباری که گفته می‌شود بیرانوند با پیشنهاد 100 میلیاردی راهی استقلال می‌شود، تصریح کرد: من فکر نمی‌کنم در نهایت این اتفاق رخ بدهد. بعید می‌دانم استقلال چنین پولی را داشته باشد که اگر این پول را داشت به بازیکنان خودش می داد و مطالبات آنها را پرداخت می‌کرد. به نظرم نه رقم  این پیشنهاد واقعیت داشته باشد و نه بیرانوند به استقلال برود.

عزیزیان در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم بین ماندن در پرسپولیس، حضور در استقلال یا پیوستن به یک تیم خارجی علیرضا، گزینه سوم را انتخاب خواهدکرد و پس از جدایی از پرسپولیس فوتبالش را خارج از ایران ادامه خواهد داد. 

انتهای پیام/ 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا