فرهنگ و هنر

بیانیه مسکو درباره لازم‌الاجراشدن لغو اخذ روادید برای سفرهای گروهی شهروندان دو کشور

یک مقام وزارت امور خارجه روسیه که در وب سایت قرار گرفت ، بیانیه ای را در مورد لازم الاجرا شدن توافق نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه در مورد سفر بدون ویزا برای اتباع روسیه و ایران صادر کرد.

به گزارش سی وی نت ، در این بیانیه آمده است:

“طبق توافق های قبلی ، در اول ژوئیه 2021 ، توافق نامه ای بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت روسیه در مورد سفر رایگان مسافران جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه امضا شد. 28 مارس ، 2017 در مسکو ، لازم الاجرا می شود.

این توافق نامه برای مسافران بدون ویزا برای گردشگران 5 تا 50 نفره که توسط تیم مسافرتی ایران و روسیه ایجاد شده است ، برای مدت حداکثر 15 روز پیش بینی شده است.

موسسات آژانس های جمع آوری این توافق نامه عبارتند از: از طرف ایران – وزارت میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایران و نمایندگان آن و از طرف روسیه – گردشگری روسیه و مقامات آن در بخش گردشگری مقامات روسیه. فدراسیون

ورود گردشگران به فدراسیون روسیه از طریق ایران در شرایط توافق نامه پس از محدودیت موقت ورود اتباع خارجی به فدراسیون روسیه مطابق با مصوبه شماره 635r دولت فدراسیون روسیه از 16 مارس 2020 “در مورد محدودیت های موقت ورود خارجی ها و افراد بدون تابعیت به “فدراسیون روسیه با تعلیق موقت ویزا و دعوت نامه ها” با شیوع جدید بیماری کرونا امکان پذیر است. »

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا