ورزش

بیانیه تند پرسپولیس علیه عربستانی‌ها در شب فینال!

خودداری النصر عربستان از درخواست تجدید نظر در دادگاه عالی ورزش ، باشگاه پرسپولیس را بر آن داشت تا بیانیه ای غیر الزام آور در شب فینال کنفدراسیون فوتبال آسیا صادر کند.

طبق گزارش ها پیل، نامه این نامه از سنت بین المللی نیست و با الفاظ بد ، کلیسای شکست خورده سعودی را محکوم و محکوم می کند!

بیانیه محکم پرسپولیس در شب گذشته مقابل سعودی ها!

باشگاه پرسپولیس پس از رد درخواست تعویق جام ملت های آسیا توسط باشگاه النصر ، بیانیه ای به دادگاه CAS صادر كرد كه در آن آمده بود:

دادگاه داوری ورزش بار دیگر پیروزی پرسپولیس مقابل النصر پس از عربستان را صادر کرد و با درخواست این باشگاه برای به تعویق انداختن فینال لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرد.

این به لطف خدا و به دنبال مدیریت و نیروی انتظامی انجام شد تا ما بتوانیم چندین بار النصر را در دادگاه های معروف مختلف شکست دهیم در نیمه گذشته باختیم. خدمه النصر به دنبال راهی برای رسیدن به پایان بودند اما تلاش کارکنان این باشگاه تنها تلاش با این هزینه ها و ناکامی جهان نبود.

پرسپولیس برای شرکت در این مسابقات تمایلی به رفتار ناشایست نداشت و طبق قوانین و مقررات در برابر اعتراض مقاومت کرد. تمام قراردادها قبل از سفر به دوحه امضا شده اند و حداقل قوانینی برای استفاده از بازیکنان منع نشده است. با این حال ، در حکم نهایی دادگاه داوری ورزش ، پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان باقی خواهد ماند و درخواست تجدیدنظر النصر دوباره رد شد. این پیروزی قانونی را به هواداران تبریک می گویم. امیدواریم پرسپولیس با صرفه جویی در کادر فنی و بازیکنان به مقام قهرمانی دست یابد و تاریخ ساز شود.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا