ورزش

به تیم ایران تبریک می‌گویم/ این جوانان توانایی فتح آسیا را دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین به نقل از فدراسیون والیبال ، پیمان اکبری با مشاهده عملکرد تیم ملی ایران در سطح آسیا گفت: “اول از همه ، پیروزی را به تیم ایران تبریک می گویم. این سه برد. به “این پیروزی ها از نظر روانی بر بازیکنان تأثیر می گذارد و اعتماد به نفس را بالا می برد. امیدوارم این تمرین ادامه پیدا کند.

وی تاکید کرد: پاکستان از انگلستان بسیار بیشتر از هنگ کنگ و تایلند است ، اما در برابر ایران حرفی برای گفتن ندارد. من فکر نمی کنم آنها بتوانند در دهه آینده برای ایران مشکلی ایجاد کنند. ایران قدرت خود را در این بازی نشان داد.

اکبری افزود: “ایران با یک تیم بزرگ آسیایی در سطح بالا از جمله ژاپن ، چین ، کره جنوبی و استرالیا روبرو خواهد شد و سه بازی اول آمادگی خوبی برای بازیکنان است.” این استقبال استقبال از بازیکنان ایرانی در مرحله مقدماتی نوید اجرای خوب در سطح بالا و محکم را می دهد.

وی تجربیات کلی تیم ملی ایران را مرور کرد و در ادامه گفت: خوشبختانه برخی از این ورزشکاران تجربه حضور در تیم های ملی در مسابقات آسیایی ، المپیک و لیگ ملت ها را دارند. اگر کار تیمی زیادی در سازمان انجام شود ، به این ترتیب ، این جوانان می توانند آسیا را شکست داده و نتایج خوبی برای والیبال ایران کسب کنند.

مربی تیم ملی فوتبال برای حریفان ایران به مرحله بعد (کره جنوبی و چین تایپه) افزود: “اگر کره جنوبی از یک سال پیش در این مسابقات شرکت کرد ، باید بگویم” قوی و قوی است. نباید آن را دست کم گرفت ، اما چین تایپه حریف قدرتمندی است. “

اکبری گفت: “ژاپن یکی از بهترین کشورها در شرق آسیا است که همیشه از نظر پذیرش خوب عمل می کند.” من تعجب می کنم چه اتفاقی افتاده و قوانینی که او رعایت کرده است.

دکمه بازگشت به بالا