ورزش

بهت یورگن کلوپ از شلیک آقا کریم در بوندسلیگا/عکس

این ویدیو مربوط به گلی ، یکی از مهمترین بازیکنان تاریخ فوتبال است که سرمربی فعلی پرسپولیس است. شماره ششم در روز تیم ملی که در سال دوم باشگاه آلمانی در آرمینیا بیلفلد نقش اساسی داشت.

در این ویدیو ، کریم باقری به عنوان بازیکن تیم آرمینیا بیلفلد با هدف تیم اصلی ماینز در وسط حمله قرار می گیرد و توپ را به برونو لابادیا ، سرمربی هرتا برلین می فرستد و منطقه میانی را به پنالتی ماینز می فرستد. هوا وارد هدف مخالفان می شود.

این خالص ترین شکل فوتبال دفاعی در دوران فوتبال ایران است که نشان شماره یک تیم ملی به عنوان یک فوتبالیست بی نظیر و دور از دسترس است. کریم بازیکن شناخته شده ای است که توانایی شلیک یک شوت ویژه را دارد و با این نوع ترفند علاوه بر ناگهانی ناحیه تهاجمی و افت توپ سوم ، به اهداف حریف خود افزود.

در آن روزها ظهور حضور لژیونرهای ایرانی در اروپا و مطبوعات ایران داستانهای کریم ، داعی ، خداداد ، سیروس دین محمدی ، سرگئی تیموریان ، مهدی پاشازاده ، مهدوی مهدوی کیا و غیره را در تمام روز منتشر می کردند. باقری عضو تیمی است که شاید در گذشته بیش از حد معمول او را ترک کرده باشد.

وی در زمان حضور در بوندس لیگا ، عضو پیراهن آبی آرمینیا بیلفلد بود و ارنست میددورپ به عنوان سرمربی خود ، که بعدها سرمربی تراکتور شد. کریم و دایی در اولین فصل خود در آلمان عملکرد خوبی داشتند و دائی آرمینیا را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد. جالب اینجاست که هواداران بایرن مونیخ پیشینه کمی درباره بایرن مونیخ دارند ، اما مشخص است که روزی که برای دیدن بازی او به همان بازی نزدیک تر می شوند ، آنچه اتفاق می افتد تغییر ذهنیت آنها با علی است. دائی

باقری در یک گفتگوی دوستانه همیشه اصرار داشت که دست از فوتبال آلمان برنمی دارد و به عنوان یکی از اشتباهات زندگی خود از تجربیات مهم تر عبور نمی کند. او پس از دو سال حضور در بیلفلد و یک سال در ورزشگاه چارلتون ، او از کنسرت سبز خارج شد تا فوتبال اروپا را ادامه دهد ، اما آقای کریم در آن زمان دیگر نتوانست در اروپا زندگی کند. به همین دلیل او ابتدا به قطر بازگشت و به ایران بازگشت.

نکته جالب در عکس منتشر شده توسط کریم باقری ، حضور یورگن کلوپ ، سرمربی لیورپول این روزها به عنوان مدافع ماینز در این عکس است. این باشگاه که اذعان می کند که فوتبال خوبی نیست ، متعهد است و با گل خوب نتیجه نمی گیرد و ناظر جدی اسلحه های کریم باقری است.

این همان باشگاهی است که دین محمدی و تیموریان در کنار هم قرار گرفته اند و سال گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از سوپر جام اروپا ، او تصوری حیرت انگیز از این دو ایرانی ایجاد کرد. آن را داشته باش این باشگاه پس از گذشت از فوتبال ، شروع به بازی در تیم ماینز کرد و در آلمان و دنیای ورزش مشهور شد. در همین حال کریم باقری بازیکن نسل خود نیز مربیگری در پرسپولیس است و می تواند قرمزها را برای تیم ملی ترک کند.

بیشتر بخوانید: مدل مو ، علی کریمی ، که موضوع چند عکاس / عکاس است

255 41

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا