اقتصادیکسب و کار ایرانی

بهترین نرم‌ افزار ها برای برش لیزر

امروزه، دستگاه های برش لیزر به عنوان یکی از تجهیزات پرکاربرد در صنایع مختلف شناخته شده اند. با استفاده از این دستگاه ها، پیاده سازی طرح های ظریف و پیچیده و برش ورق های متنوع در هر ابعادی امکان پذیر است. تکنولوژی پیشرفته این دستگاه ها متکی به استفاده از برنامه های طراحی است. با انتخاب بهترین نرم افزار طراحی برای برش لیزر، ایجاد و ویرایش پروژه های مختلف برش لیزری با دقت میلی متری و در کم ترین زمان امکان پذیر خواهد بود. اجرای طرح های دقیق و باکیفیت برش در درجه اول مستلزم و شناخت و کاربرد هر یک از این نرم افزارهاست.

دستگاه های برش لیزر، به صورت هوشمند طراحی شده اند؛ به این معنا که اجرای پروژه های برش و حکاکی در متریال های مختلف بدون دخالت نیروی انسانی است. عملکرد این تجهیزات صنعتی متکی به نرم افزارهای طراحی برش لیزر می باشد. در واقع، طرح های متنوع اجرا شده در این دستگاه ها مستلزم زبان برنامه نویسی است. این زبان در کنترل حرکت پرتو لیزر و مدیریت آن نقش دارد. استفاده از این نرم افزارها فرایند برش و حکاکی لیزر را تسهیل می کند.

فتوشاپ را همه به عنوان نرم افزار روتوش و تغییر تصاویر می شناسند. اما، این نرم افزار در حوزه برش و هم کاربرد فراوانی دارد. خوشبختانه، آموزش های استفاده از این برنامه به راحتی در وب قابل جستجو است. با استفاده از این نرم افزار طراحی برش لیزر می توان تصاویر رستر را به وکتور جهت برش لیزر تبدیل کرد.

اتوکد، ابزاری حرفه ای و از بهترین نرم افزارهای طراحی برش لیزر است. اجرای یک طراحی دقیق و اطمینان از مناسب بودن سایز اشیا موجود در طراحی با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است. ویژگی پاکسازی این نرم افزار طراحی برای برش لیزر، حذف راحت اشیا غیر ضروری و کاهش حجم پروژه را پذیر می سازد. پلتفرم هایی که توسط این برنامه پشتیبانی می شوند، عبارتند از:

آرتکم از نرم افزارهای طراحی برش لیزر با ویژگی امکان اجرای طرح های متنوع در میز کار، مشخص کردن اندازه دقیق و تعیین موقعیت این طرح ها در ورق است.

LightBurn در حوزه برش و حکاکی لیزر، به عنوان یک نرم افزار طراحی برش لیزری همه کاره شناخته می شود. این برنامه، امکان ارسال مستقیم طرح ها به دستگاه برش، بدون نیاز به استفاده از برنامه های اضافی را امکان پذیر می سازد. در این برنامه قابلیت تنظیم مواردی چون سرعت، قدرت، ترتیب برش و کنتراست حین حکاکی وجود دارد. سایر ویژگی های این نرم افزار طراحی عبارت است از:

، یکی از نرم افزارهای قوی برای است. این نرم افزار طراحی برش لیزر بر روی متریال هایی چون چوب، پلکسی، ام دی اف و سایر موادی که قابلیت حک شدن را دارند، کاربرد دارد. مزیت استفاده از این برنامه، سرعت و کارایی بالای پردازش تصاویر دیجیتال و خروجی باکیفیت آنهاست. با استفاده از آن می توان در کم ترین زمان ممکن، تصاویر را جهت حکاکی در متریال های ذکر شده مهیا نمود.

ایجاد طرح های متنوع و جذاب در دستگاه های برش لیزر با استفاده از نرم افزار طراحی برای برش لیزر تسهیل می شود. انتخاب مناسب ترین نرم افزار طراحی با توجه به نوع فعالیت و پروژه های اجرایی شما می تواند متفاوت باشد. در این مقاله با معرفی بهترین نرم افزارهای طراحی برش لیزر، سعی کردیم ضمن بررسی ویژگی های آنها بهترین انتخاب برای افراد مبتدی و حرفه ای این حوزه را نیز ذکر کنیم.

، به پشتوانه سال ها حضور در عرصه صنعت کشور توانسته است در بهبود فضای کسب و کار در حوزه برش لیزر نقش موثری داشته باشد. برای دریافت بهترین خدمات دستگاه برش لیزر با بالاترین کیفیت و انواع دستگاه های برش لیزری با این مجموعه صنعتی همراه باشید.

ویژگی‌های نرم افزار CypCut

هنگام وارد کردن فایل DXF و سایر فایل‌های خارجی، برای انجام بهینه‌سازی خودکار از جمله: حذف خطوط تکراری، ادغام خطوط متصل، حذف گرافیک‌های کوچک و همچنین تشخیص خودکار قالب‌های داخلی و خارجی و انجام مرتب‌سازی، هر عملکرد فوق می‌تواند تعریف شود و همچنین به صورت دستی انجام شود.

پشتیبانی از توابع ویرایشی رایج از جمله: بزرگ‌نمایی و کوچک نمایی، تبدیل، آینه‌ای کردن، چرخش، ترازبندی، کپی کردن و غیره.

استفاده از ساده‌ترین راه برای تنظیم خط راهنما، جبران انحراف، میکرو اتصال، پل، خط راهنما به درون یا بیرون، شکاف و …

پشتیبانی از جدا نمودن یا متصل نمودن منحنی، صاف کردن منحنی، تبدیل متن به منحنی و منفجر ساختن و … تابع چیدمان خودکار (نست) که موجب صرفه‌جویی در زمان و کاهش مصرف ورق می‌شود. پر کردن کل صفحه به آسانی توسط الگوی آرایه‌ای مرتب‌سازی خودکار انعطاف‌پذیر و مرتب‌سازی دستی، برای پشتیبانی از عملکرد برای تعیین ترتیب پردازش گراف داخلی در گروه تنظیم مسیر برش به روش Fly cutting که پردازش بیشتر در زمان کوتاه‌تری انجام می‌پذیرد. سوراخ کردن چندمرحله‌ای جهت نفوذ مناسب لیزر به جان ورق تابع کتابخانه‌ای قدرتمند برای ذخیره نمودن پارامترها، جهت استفاده برای متریال مشابه پشتیبانی از جستجوی لبه خودکار و موقعیت دقیق پشتیبانی کنترل از راه دور توسط ریموت کنترل

 

نرم افزار دستگاه لیزر RDWORKS

یکی از نرم افزارهای معروف دستگاه لیزر فلزات می باشد. نرم افزار RDWORS یک برنامه رایگان است که این امکان را به شما می‌دهد به‌راحتی فرآیند برش و حکاکی لیزر را انجام دهید. RDWORS یک برنامه طراحی است که امکان طراحی انواع قالب‌ها مانند مربع و مستطیل منحنی بیضی و دایره و همین‌طور نقاط ترسیمی مانند خطوط افقی و عمودی و همچنین متن را فراهم می‌سازد. این برنامه برای دستگاه‌های لیزر ساخت کشور چین یک نرم‌افزار کاملاً مناسب برای استفاده است.

نرم افزار آر دی وورک بهترین نرم افزار برش لیزر (نرم افزار دستگاه برش لیزر) است که برای دستگاه های با برد RD مناسب است. نصب نرم‌‌ افزار دستگاه لیزر RDWORKS کار سختی نیست و شما می توانبد خود آن را بر روی سیستمتان نصب کنید. کار کردن با نرم افزار برش لیزر مانند نرم افزار کرول است و کار بسیار راحتی است.

نرم افزار کار با لیزر فایبر EZCAD

نرم افزارEZCAD یک نرم‌ افزار علامت کلاه‌گذاری لیزری است که برای سیستم‌های علامت‌گذاری لیزر نظیر UV یا فیبر استفاده می‌شود. ازآنجاکه یک برنامه هوشمند است بر روی اکثر سیستم‌عامل ها نظیر ویندوز xp, ویندوز7، ویندوز 8 و ویندوز 10 قابل اجراست. با استفاده از این برنامه کاربران می‌توانند طرح گرافیکی خود را آزادانه طراحی کنند انواع مختلف فونت ها مانند jsf, shx و True Type که فونت تک خط تعریف شده توسط EZCAD است را پشتیبانی می‌کند. می‌تواند از طریق گورت سریال و از طریق شبکه داده های متنی را بخواند. انواع رایج تصاویر مانند tif, png, Tga, jpg, bmp و تصاویر برداری معمولی PLT, DST, DXF, و ai را پشتیبانی می‌کند.

نرم افزار لیزر EZCAD2 در سال 2004 راه اندازی شد، سالی که JCZ تاسیس شد.پس از 16 سال بهبود، اکنون با عملکردهای قدرتمند و پایداری بالا در جایگاه پیشرو در صنعت مارک لیزر قرار دارد.با کنترلر لیزری سری LMC کار می کند.در چین، بیش از 90٪ از دستگاه مارک لیزر با EZCAD2 است و در خارج از کشور، سهم بازار آن بسیار سریع در حال رشد است.برای بررسی جزئیات بیشتر در مورد EZCAD2 کلیک کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا