اقتصادیکسب و کار ایرانی

بهترین ارز متاورس برای سرمایه گذاری

متاورس یکی از جدیدترین و البته جذاب‌ترین موضوعات حوزه فناوری است که اخیراً به دلیل ارتباطش با حوزه رمزنگاری، توجه بسیاری سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. به همین دلیل در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین ارزهای متاورس برای سرمایه‌گذاری از نظر پارسیان کریپتو  بپردازیم.

متاورس چیست؟

معرفی بهترین ارزهای متاورس برای سرمایه‌گذاری

در ادامه، فهرستی از بهترین ارزهای متاورس برای سرمایه‌گذاری را در اختیارتان قرار می‌دهیم. در فهرست زیر صرفاً به معرفی متاورس‌های برتر بازار پرداخته‌ایم و ترتیب آنها تصادفی است. اگر به فناوری متاورس علاقه دارید و به آینده آن امیدوار هستید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

بر اساس آماری که CNBC منتشر کرده است، در طول شیوع ویروس کرونا در سال 2021، مردم فیلیپین از این بازی به‌ عنوان منبع درآمد اصلی خود استفاده کرده‌اند. اما بررسی‌ها نشان می‌دهند که محبوبیت این بازی نه‌تنها کم نشده است؛ بلکه رو به افزایش است. به‌ خصوص در کشورهای جهان سوم که از طریق این بازی‌ها می‌توانند کسب درآمد بیشتری نسبت به شغل اصلی خود داشته باشند.

انجین کوین (Enjin Coin)

Enjin ارز دیجیتال Enjin Coin را برای پرداخت هزینه کالاهای مجازی، ایجاد کرده است. Enjin با بیش از 250 هزار انجمن بازی و 18 میلیون گیمر، «بزرگ‌ترین پلتفرم انجمن بازی آنلاین» است. در حال حاضر تیم Enjin روی طراحی و توسعه این ارز دیجیتال حول محور بازی و با هدف ارائه ارزی کاربردی در این صنعت، تمرکز کرده است. این پروژه شامل Enjin Coin و همچنین مجموعه‌ای از کیت‌های توسعه نرم‌افزار (SDK) است که توسعه‌دهندگان می‌توانند آنها را در بازی‌ها و جوامع خود ادغام کنند.

از ارز دیجیتال Enjin Coin، علاوه بر ایجاد و مدیریت کالاهای مجازی، می‌توان برای توسعه رمزارزهای دیگر، برای هر پلتفرم به‌ صورت منحصربه‌فرد، استفاده کرد. در نتیجه این رمزارزها از تمام مزایای بلاک‌چین (سرعت، هزینه، امنیت، و غیره) بهره می‌برند، در حالی‌ که برای هر پلتفرم به‌ صورت خاص، سفارشی‌سازی شده‌اند.

 بعد از اعلام تغییر نام فیس‌بوک، از 2.2 دلار با بیش از 50 درصد افزایش قیمت به حدود 3.32 دلار رسید.

  • VoxEdit: می‌توانید مدل های voxel را ایجاد و ویرایش کنید و به آنها حالت انیمیت (متحرک) ببخشید.
  • Marketplace: یک بازار آزاد که در آن کاربران می‌توانند دارایی‌های توکنیزه‌شده درون بازی مانند کاراکترها، LAND، هنر، تجهیزات و … را معامله کنند.
  • Game Maker: به کاربران اجازه می‌دهد که بازی‌های خود را در Metaverse The Sandbox بسازند، به اشتراک بگذارند و کسب درآمد کنند.

سندباکس از چندین توکن مختلف برای فعال‌ کردن اقتصاد مجازی خود استفاده می‌کند:

  • SAND: توکن ERC-20 و ارز دیجیتال اصلی برای متاورس The Sandox. از این توکن برای تمامی تراکنش‌های درون اکوسیستم مجازی استفاده می‌شود.
  • LAND: یک بخش دیجیتالی از املاک و مستغلات در متاورس سندباکس. هر قطعه LAND یک NFT در شبکه اتریوم است.
  • منطق و ساختار بازی به طور کامل، روی بستر بلاک‌چین مستقر شده است.
  • برای دسترسی به حساب بازی‌های مختلف، کاربران یک کلید خصوصی SSO خواهند داشت.
  • داده‌های شخصی و مربوط به بازی هر کاربر به طور مستقیم روی بلاک‌چین ذخیره می‌شود.
  • آیتم‌های ارزشمند درون بازی، از طریق توکنیزه و تبدیل‌شدن به NFT، به یک دارایی ارزشمند بیرون از دنیای بازی تبدیل می‌شوند.
  • My Neighbor Alice: یک بازی مبتنی بر بلاک‌چین چند نفره است که در آن کاربران می‌توانند جزیره‌های مجازی را خریداری کنند و صاحب آن شوند. توکن اختصاصی این بازی ALICE است که از طریق منتشر شد.
  • Mines of Dalarnia: یک بازی اکشن است که رمزارز اختصاصی آن DAR، از طریق لانچ پد بایننس منتشر شد.
  • Krystopia: Nova’s Journey: یک بازی پازل متصل به Mines of Dalarnia است.
  • Chain of Alliance: بازی Auto-Battler به طور انحصاری روی بلاک‌چین Chromia اجرا می‌شود.

در اینجا به معرفی بهترین ارزهای متاورس برای سرمایه‌گذاری پرداختیم. تقریباً می‌توان گفت که تمام رمزارزهای معرفی‌شده در این صفحه، بعد از تغییر نام فیس‌بوک به متاورس، افزایش قیمت چندین برابری را تجربه کرده‌اند. همین مسئله باعث افزایش انگیزه افراد برای سرمایه‌گذاری در این توکن‌ها شده است.

 

دکمه بازگشت به بالا