ورزش

بعد از قهرمانی انگیزه پرسپولیسی‌ها کم شده است

براساس داستان شک نکندر مورد عملکرد پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ برتر ، حسن خان محمدی اظهار داشت: بازیکنی که قهرمان می شود ، قصد ادامه حضور در یک تیم را از دست می دهد ، بنابراین این بازیکنان حق ورود به میدان را ندارند. “” این مورد در همه جای دنیا وجود دارد و مسئله پرسپولیس نیست. به همین دلیل مربیان از جوانان برای به دست آوردن تجربه و بینش و تشویق همسالان خود با رقصیدن استفاده می کنند. فکر می کنم یحیی گلمحمدی در بازی های اخیر سعی کرده تیم خود را برای فصل بعد آماده کند اما نباید فراموش کنیم که پرسپولیس اکنون دو غنیمت مهم دارد که یکی از آنها می تواند او را به سرعت شکست دهد. کاربرد.

وی افزود: پرسپولیس لیگ برتر را با پیروزی متفاوت بدست آورد و حالا همه انتظار دارند این تیم در جام حذفی نیز قهرمان شود.البته فکر می کنم با توجه به اینکه در نیمه آخر بازی استقلال است ، همه بازیکنان خواهند بود. آماده بازی با هر دو انگیزه باشید ، زیرا این به عنوان یک بازی خاص دیده می شود. در بازی دربی ، با وجود نتایج نتایج تیم ، بازیکنان در تلاش هستند تا بهترین عملکرد را کسب کنند خوب است زیرا در این بازی توجه وجود دارد. فکر می کنم پرسپولیس توانایی پیروزی در جام حذفی را نیز دارد.

وی در ادامه گفت: آیا پرسپولیس می تواند نتایج ضعیف را در لیگ قهرمانان آسیا جبران کند و در ادامه با هم تیمی های خود گفت: “فکر می کنم او یک ماه مانده تا مسابقات AFC را آماده کند .البته گل محمدی در این زمان می تواند هم تیمی های خود را شکست دهد. ” آماده شوید و نقاط قوت من را در تیم ببینم ، امیدوارم پرسپولیس به این سطح برسد.

وکیل پرسپولیس درباره انتقاد از جذب غیر بازیکن از این تیم نیز اظهار داشت: “اگر قرار است هر تیمی بازیکنی را از کشور دیگری جذب کند ، باید با سرمربی این کار انجام شود. ما نمی توانیم سریعاً بگوییم. خارج از باشگاه پرسپولیس بازیکنان خارجی را نمی پذیرد. ” البته اگر یحیی گل محمدی این نیاز را در تیم خود ببیند ، باشگاه باید آنهایی را که می خواهد جذب کند ، زیرا هر مربی می خواهد برای یک بازی سخت آماده شود.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا