فرهنگ و هنر

بسیاری از آثار هنری، تاریخ انقضا ندارند و می توانند مروج مهدویت باشند

سی وی نت/ قم برگزیده از دل دومین دوره جشنواره مهدویت بابیان اینکه هنر می تواند نقش مهمی در انتقال و اشاعه اندیشه های انتظار در مهدویت داشته باشد، به دلیل تاثیر بسیار زیاد بر مخاطب: بسیاری از آثار هنری پایانی ندارند. روزها و می تواند طی سالیان متمادی گسترش یابد. سنت مهدوی باشید.

قاسم بای، برگزیده دومین دوره جشنواره مهدویت در گفت وگو با سی وی نت، اظهار کرد: من پارسی پژوه هستم، خود را ساحل و شعر می گویم و در زمینه کتاب به ویژه فعالیت می کنم. شعر، بیش از 25 سال.”

وی با بیان اینکه انتظار یکی از موضوعاتی است که به آن توجه ویژه ای دارم، گفت: خدا را شکر توانستم در جشنواره ملی ادبی بیش از صد درجه کسب کنم.

وی گفت: بحث انتظار یکی از مهمترین وظایف یک مسلمان است و من سعی می کنم از این اصل غافل نشم و با پیش بردن این موضوع در عرصه شعر و ادب قدمی کوچک در این راه بردارم. “

حامی فرهنگ ادامه می دهد: هنر اصول و قواعدی برای پذیرش و تأثیرگذاری مخاطب در رسانه ای بهتر دارد، حوزه شعری یکسان است، مثلاً زبان ها، ایده ها و دیدگاه های مختلف می تواند اثر را برجسته کند و جلوه بهتری پیدا کند. مخاطبان زیادی؛ البته آنچه در اینجا مهم است، آگاهی خوب از اهمیت «انتظارات» است که نباید نادیده گرفته شود.

وی با بیان اینکه هنر با توجه به تأثیر فراوانی که بر مخاطب دارد، می تواند نقش مهمی در گسترش و اشاعه اندیشه انتظار در مهدویت داشته باشد، گفت: بسیاری از آثار هنری تاریخ پایانی ندارند و می توانند فرهنگ مهدوی را در طول سالیان متمادی گسترش دهند. به عنوان مثال، اشعاری که چندین قرن پیش سروده شده اند، امروزه نیز وجود دارند.

بای در خصوص حمایت از فعالیت های مهدوی برای پیشبرد طرح ها گفت: حمایت ها و فعالیت هایی در جامعه وجود دارد اما کافی نیست و با توجه به اهمیت مهدویت و حمایت مردم باید بیش از گذشته باشد. این منطقه. ” زحمت می کشند، چاپ شعر، جشنواره، مجالس زیاد و… زیاد می شود.

برنده بخش قلب دومین دوره جشنواره مهدویت در رابطه با جشنواره مهدویت گفت: جشنواره مهدویت یکی از بهترین جشنواره هایی است که امیدوارم سالیان سال ادامه داشته باشد و برای پیام دادن به دیگران در این مراسم باید به طور کامل اطلاع رسانی شود

وی با تاکید بر اینکه با خویشتن داری مناسب، انگیزه برای شرکت در ادامه مطالعات موجب تقویت شرکت کنندگان و برگزیدگان می شود، یادآور شد: برای دستیابی به هدف اصلی یعنی خلق یک اثر هنری مطلوب دبیر جشنواره. باید به رابطه خود با شاعران ادامه دهد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا