اقتصادی

بستر سازی برای مشارکت مردم در مدیریت شهری از اهداف دولت است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسن عسکری روز چهارشنبه در همایش بزرگداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در سنندج اظهار کرد: در این دوره خدمات مناسب و بی نظیری به نواحی حاشیه و نواحی منفصل شهری ارائه شده و در واقع شهرداری خدمات خود را به سمت مناطق کمتر برخوردار سوق داده است.

وی افزود: در کنار اقدامات عمرانی، فعالیت‌های فرهنگی خوبی هم در سطح شهر انجام شده اما این فعالیت‌ها باید بیشتر شود و همانند بخش عمرانی، جهشی در برنامه‌های فرهنگی ایجاد شود.

عسکری خاطرنشان کرد: خدمتگزاری بی منت به مردم و بستر سازی برای مشارکت مردم در مدیریت شهری جزو اهداف دولت است و شهرداری و شورای شهر یکی از بسترسازان خدمت بی منت هستند و باید بستری فراهم کنند تا مردم خودشان هم بتوانند امور را مدیریت کنند.

وی با تأکید بر پرداخت مطالبات شهرداری از دستگاه‌های مختلف از جمله راه و شهرسازی گفت: دستگاه‌هایی که شهرداری از آنان طلب دارد باید نسبت به پرداخت آن اقدام کنند تا این نهاد خدمات رسان بتوان خدمات مناسبی در سطح شهر ارائه دهد.

شهردار سنندج نیز در این همایش با بیان اینکه ما در مجموع شهرداری و شورای شهر به دنبال فراهم کردن زمینه رضایتمندی مردم و افزایش اعتماد عمومی هستیم گفت: در حال حاضر با انجام خدمات مطلوب توانسته‌ایم اعتماد مردم به به دستگاه خدمات رسان شهرداری را افزایش دهیم.

سید انور رشیدی افزود: هم اکنون شهرداری در گوشه گوشه شهر مشغول ارائه خدمات به شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: حرکت عمرانی که در سنندج اتفاق افتاده است نتیجه کار تیمی و پشتیبانی و حمایت مسئولان استان است.

رشیدی اظهار داشت: هرچند با نقطه مطلوب فاصله داریم اما در حال حرکت به سمت جلو و جلب رضایتمندی مردم هستیم.

امام جمعه سنندج نیز در این همایش اظهار کرد: مدیران رسالت و وظیفه سنگینی بر عهده دارند لذا باید با صداقت کار کرده و علاوه بر فراهم کردن زمینه رضایتمندی مردم، خدمات را سمت توسعه سوق دهند.

ماموستا فایق رستمی افزود: اگر تمام دانشمندان، نخبگان، مدیران و متولیان و صاحبان امور در امنیت فکری و معیشتی با هم وحدت داشته باشند می‌توانند جامعه را به سمت دروازه روشنایی حرکت دهند.

دکمه بازگشت به بالا