ورزش

برگزاری انتخابات انجمن‌های ورزشی با کاندیداهای قبلی

با اینکه ۲ سال از زمان ثبت‌نام کاندیداهای فدراسیون انجمن‌های ورزشی می‌گذرد، قرار است انتخابات با همان کاندیداهای قبلی برگزار شود.

به گزارش سی وی نت،  بعد از پایان دوره ریاست محمد علیپور در فدراسیون انجمن‌های ورزشی، نام نویسی از کاندیداها برای برگزاری مجمع انتخابات انجام شد تا انتخابات این فدراسیون برای تعیین ریاست برگزار شود. همچنین از سوی وزارت ورزش و جوانان نصرالله پریچهره در ۷ آذر ۱۴۰۲ به عنوان سرپرست این فدراسیون حکم گرفت تا انتخابات فدراسیون را با کاندیداهایی که ثبت نام کرده بودند برگزار کند.

محمدشروین اسبقیان معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان انتخابات فدراسیون ترای اتلون درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن های ورزشی در جمع خبرنگاران عنوان کرد که به زودی زمان برگزاری انتخابات انجمن‌های ورزشی اعلام می‌شود و انتخابات با همان کاندیداهای قبلی برگزار خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید وزارت ورزش چه زمانی انتخابات این فدراسیون را برگزار خواهد کرد تا تکلیف ریاست آن مشخص شود.

همچنین هفته گذشته انتخابات کمیسیون‌های مربیان، ورزشکاران و داوران به پایان رسید و اعضای آن به شرح زیر اعلام شدند:

کمیته مربیان
۱-سید امیر خوشبین(جوجیستو)، کیوان صفاییان(بیسبال)، فرزانه جعفرزادگان(جوجیستو) و راضیه امیری(جوجیستو)

داورها
امید شیری(سپک تاکرا) و سمیه شریفی (سافت بال)

ورزشکاران؛ وحید ملکی (سپک تاکرا)، مریم مراد منش (سپک تاکرا)، آبتین نخجوانپور (بیس بال)، محمد صفدری (بیس بال)، زهرا رشوند (اسپوکس) و رویا کاهنی (کریکت)

انتهای پیام

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا