ورزش

برنامه سفر تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش رسانه آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمودرضا رضایی مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال درباره برگزاری اردوی تدارکاتی ملی فوتبال گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال آغاز می شود. در تاریخ 15 آبان در تهران و بازیکنان بلافاصله یک پرواز خصوصی از تهران به بیروت را ترک خواهند کرد. به همین دلیل کادر فنی یک کشور روز 15 آبان ماه اسامی بازیکنان را اعلام می کند.

وی ادامه می دهد: لژیونرها و بازیکنان شاغل در اروپا 16 آبان در بیروت به تیم ملی ملحق می شوند و اولین بازی تیم ملی فوتبال 20 آبان در بیروت برگزار می شود و پس از پایان جلسه، آبان ماه بیروت را به مقصد اردن ترک خواهیم کرد. 21 ام همانطور که می دانید سوریه بازی خود را مقابل اردن برگزار می کند که بر این اساس بازی ایران و سوریه 25 آبان در ورزشگاه ملک عبدالله اردن برگزار می شود.

سخنگوی تیم ملی فوتبال ایران گفت: هر دو بازی برای تیم ملی مهم است و در 4 بازی انجام شده تاکنون 10 امتیاز کسب شده است که طبق جدول ایران نسبت به کره جنوبی و عراق بالاتر است. سوریه و لبنان.» بازی سختی داریم چون در خانه حریفان و تیم هایی است که مبارزه فیزیکی می کنند و اگر این دو بازی را خوب پشت سر بگذاریم راه برای جام جهانی باز می شود.

وی در پایان با تمجید از وزیر ورزش و جوانان گفت: جا دارد از سجادی وزیر ورزش تشکر کنم زیرا حضور آنها مایه دلگرمی بازیکنان است و اعلام کردند که از تیم ملی حمایت خواهد کرد. پیروزی نزدیک است و از همه عزیزان خواهشمندیم انشاالله در برگزاری یک جشن ملت سازی موفق ما را همراهی کنند.

دکمه بازگشت به بالا