حوادث

برنامه‌ای برای یک‌طرفه‌ کردن جاده‌ها نداریم / مسافران، بازگشت را به تعویق نیندازند

رهور ناجا ، معاون فرمانده انتظامی ، با اشاره به پایان مهلت 72 ساعته برای خروج وسایل نقلیه غیر دولتی از تهران و کرج ، اصرار داشت که آنها قصد ندارند در روز آخر تعطیلات نوروز جاده ای با یک خط ایجاد کنند.

بر اساس سی وی نت ، سردار تیمور حسینی وی در همین رابطه گفت: با توجه به اینکه تهران و کرج به شهر نارنجی تبدیل شدند ، تا امروز موضوع کنترل مرز در این دو منطقه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، جاده بین تهران و کرج و شهرهای اقماری اطراف به دلیل موقعیت منحصر به فردشان ایمن است.

معاون پلیس راهور ناجا گفت: 72 ساعت برای کسانی که تهران یا البرز را به عنوان مقصد انتخاب می کنند مهلت داده ایم که امروز به پایان رسید ، این بدان معناست که از فردا تردد خودروهای غیر سواری در این شهر کنترل می شود. این کنترل توسط دوربین های جاده ای و توسط همکاران ما در اداره پلیس راهنمایی و رانندگی استان تهران و منطقه البرز کنترل می شود.

سردار حسینی با ابراز امیدواری از اینکه هم تیمی هایش برای انجام هر کاری در حال آماده سازی هستند تا هماهنگی های لازم برای بازگشت خود را انجام دهند ، گفت: بگذارید این اتفاق بیفتد و حداقل روز جمعه شاهد بازگشت آن باشیم. این حمایت دو دلیل عمده دارد. اولین دلیل این است که ما برنامه ای برای انجام چنین کاری نداریم ، بعضی ها امیدوارند که تبر همانند شود بازگشت خود را به تعویق می اندازند. اگرچه ما برنامه ای برای استفاده از تبر نداریم.

وی افزود: “نکته دوم این است که به تعویق انداختن بازگشت در ساعت آخر نتیجه ای غیر از خستگی و ناآگاهی و افزایش تعداد تصادفات نخواهد داشت.”

سردار تیمور حسینی در مورد مدیریت حمل و نقل عمومی به جای مسافرتی که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کند ، اظهار داشت: خودروها ، مینی بوس ها ، اتومبیل های کرایه ای ، اتوبوس ، ماشین و تراکتور مشمول این محدودیت نیستند. این جلسه به موضوعاتی از جمله سفر می پردازد.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا