فرهنگ و هنر

بررسی آخرین وضعیت زیرساخت‌های سفر اربعین در کمیسیون عمران

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تسهیل تردد زائران اربعین تاکید کرد: در ایام اربعین نرخ بلیط رفت و برگشت هواپیما از مبدا تهران به نجف و بغداد  هشت میلیون تومان خواهد بود.

به گزارش سی وی نت، محمدرضا رضایی کوچی ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در نشست امروز کمیسیون آخرین وضعیت زیرساخت‌های سفر اربعین مورد بررسی قرار گرفت. هدف تشکیل این جلسه برنامه‌ریزی در خصوص تسهیل تردد زائران اربعین بود.

وی در ادامه اظهار کرد: در این نشست مدیر عامل شرکت راه آهن، رئیس سازمان هواپیمایی کشور و معاونان سازمان راهداری گزارشی از اقدامات خود در این جهت ارائه کردند. طبق صحبت‌های انجام شده مقرر شد به گونه ای برنامه ریزی و نظارت صورت گیرد که در ایام اربعین با افزایش تقاضا برای خرید بلیط های هواپیما، قطار و اتوبوس شاهد نوسان قیمتی نباشیم. تاکید کمیسیون عمران ایجاد ثبات قیمتی در ناوگان حمل و نقلی و عبور و مرور روان زائران در گذرگاه‌های مرزی است. 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این نشست مقرر شد تا نرخ بلیط رفت و برگشت هواپیما به نجف و بغداد از مبدا تهران هشت میلیون تومان و این رقم از فرودگاه مشهد به دلیل طولانی‌تر بودن مسیر پروازی یک میلیون ‌و۵۰۰ هزار تومان گران تر است. همچنین مقرر شد نرخ بلیط قطار بدون تغییر و همانند ماه قبل باشد.  

وی در ادامه تاکید کرد: امیداریم با پیگیری و نظارت دقیق مسئولان مربوطه این نرخ ها بدون تغییر در طول ایام اربعین بماند و شاهد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین با شکوه تر از سال‌های گذشته باشیم. 

انتهای پیام

انتشارات فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا