حوادث

برخورد پلیس با مالخرها و توزیع‌‍کنندگان مواد مخدر

رسالت:

سردار رحیم جهانبخش امروز در مصاحبه با فارس از کشف چندین نوع شرکت در طب سنتی و اجرای طرح ارتقا safety امنیت عمومی توسط پلیس محلی مبارزه با مواد مخدر و سپس خبر داد. می گویند: برنامه هایی برای ارتقا safety امنیت اجتماعی توزیع کنندگان مواد مخدر (بزهکاران خیابانی و جنایتکاران) در منطقه تا رسیدن به اهداف مورد نظر ادامه می دهند ، یکی از آنها ارتقا satisfaction رضایت عمومی و پادشاه.

فرمانده انتظامی منطقه زنجان گفت: اهداف مشخص شده در این طرح و هدف مبتنی بر انگیزه های جنایی و همچنین حسن نیت و حمایت مردم در زمینه اطلاعات و برنامه ریزی قضایی در زنجان است که موفقیت آن خوب اکثر کارمندان و افسران پلیس ما ، و یکی از مهمترین عناصر استراتژی توسعه اجتماعی ما کاهش جرم ، به ویژه جرایم خشن است که جامعه را آزار می دهد.

وی با درک اینکه اجرای سیاست های تأمین اجتماعی امنیت ، رضایت و اعتماد مردم به پلیس را تضمین می کند ، گفت: “مردم خواهان ادامه این طرح تا رسیدن به سالم و سالم “

جهانبخش گفت: برنامه هایی برای ارتقا security امنیت اجتماعی در بخش داروسازی ، سارقان ، سارقین و اسلحه ، درگیر کردن قاچاقچیان و خیابانها و نتایج خوب است.

وی با تأکید بر ادامه خدمات پشتیبانی عمومی به عنوان بزرگترین نیاز مردم و مقامات ، گفت: “ایمنی برای همه مسائل و همچنین برخورد با مخلان نظم و امنیت ضروری است. اجرای قانون برای پلیس در اولویت است. “

رئیس پلیس منطقه زنجان با تأکید بر عزم پلیس در برخورد با اجرای قانون و امنیت گفت: امنیت و آرامش هدیه پلیس به شهروندان و شهروندان است. با مشارکت فراوان ، می توان هرگونه اطلاعات و اطلاعاتی راجع به هرج و مرج نظم ، آرامش و آسایش به دست آورد. ” شماره 110 را به پلیس اورژانس اطلاع دهید.

* کشف کالاهای چرمی 500 ریالی در زنجان

رئیس پلیس منطقه زنجان همچنین از بررسی بیش از 500 ریال مواد غذایی و الکترونیکی خبر داد.

وی گفت: در اجرای این طرح مبارزه با مطالبات مردم و با انجام عملیات مخفی ، پلیس امنیت اقتصادی وظیفه بازرسی از انبارهای مواد غذایی و الکترونیکی در شهرستان ابهر را دارد.

جهانبخش افزود: كارگران وقتي كه اختيارات قضات را تركيب كردند ، انبار را بازرسي كردند ، آنجا كه مقدار زيادي غذا ، آتش و تنباكو در آن نگهداري شده بود.

افسر هشدار استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد کالاهای پنهان شده به 500 میلیون و 150 هزار ریال رسید ، گفت: در این پرونده مدافع دستگیر و مقامات فراخوان شدند. پرونده ای برای محاکمه داشته باشید

وی یورش را بخشی از استراتژی وسیع پلیس عنوان كرد و گفت: “مقامات به چنین افرادی اجازه استفاده از این موضوع را نمی دهند كه باعث بحث در بازار می شود.”

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا