حوادث

برخورد با انسداد و شخصی سازی معابر/ توصیه پلیس برای استفاده از نگهبان محله

رئیس پلیس تهران برای سرکوب گزارش داد که او و مردم در تلاشند جاده ها و جاده ها را باز و مسدود کنند.

بر اساس سی وی نت ، سرهنگ جلیل ، همکار مطبوعاتی در مورد وضعیت امنیتی و امنیتی کشور ، گفت: بزرگان باید به یاد داشته باشند که در گذشته جغدهای شب وجود داشت. در همسایگی. هنگام گشت و گذار در شب از آنها محافظت می شد. او الگوی موفقی بود و در واقع تأثیر زیادی داشت. اکنون که این طرح به صورت دیده بان محله در آمده است ، شهروندان می توانند برای ودیعه در منطقه اداری تقاضا کنند تا برای خدمات امنیتی محلی در منطقه یا محله خود اقدام کنند.

وی گفت: “در برخی از این موارد مشخص شده است که شهروندان از خاک خود توسط خارجی ها بهره برداری می کنند” و ما گفتیم ، “ما به هیچ وجه از این موضوع پشتیبانی نمی کنیم. توصیه ما این است که شهروندان از مقامات محلی بخواهند شرکت کنندگان برای استفاده به سایت های اجرای قانون آورده می شوند. در بحث امنیتی این مسئله بسیار مهم است.

این همچنین مدیریت ، تجارت و غیره را که مشتریان بالایی دارند راهنمایی می کند تا نهایت تلاش خود را برای اطمینان از امنیت مشتریان خود در این مناطق انجام دهند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ که در حال مسدود شدن است ، در پاسخ به سوال سی وی نت مبنی بر مسدود کردن برخی از جاده های ساکنان و عدم اجازه ورود دیگران به جاده ، گفت: هیچ کس حق بستن جاده را ندارد اما این در خیابان است. نگهبانان ما نیز در حال بررسی موضوع هستند ، اگر با موردی مواجه شوند که در بسته است ، با آن برخورد می کنند. سایر مواد مانند مدفوع و …

وی گفت: “اگر این نوع مشكل وجود داشته باشد ، مردم می توانند آن را به پلیس گزارش دهند.” آنها همچنین با آنها برخورد خواهند کرد. این کار توسط گروهی از نگهبانان گمنام انجام می شود و با توجه به آموزش هایی که دیده اند ، نگهبانان همسایه حق چنین کاری را ندارند.

طبق این کمک هزینه ، طرحی برای آگاهی مردم از محتوای آنها و جلوگیری از آنها به زودی اجرا خواهد شد و مردم می توانند آن را به پلیس گزارش دهند.

رئیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس تهران بزرگ در پاسخ به سوالی درباره وضعیت رهگیری خودرو توسط پلیس گفت: «وضعیت پلیس ضد فساد در مورد موتورسیکلت ها و وسایل نقلیه مثبت است. پایین ، و ما از این نظر مشکلی نداریم. ” البته ، ما کار بزرگی داشتیم و گاهی اوقات مایل های زیادی برای ادامه کار در آن شهر داشتیم.

وی در مورد نقش مأموران پلیس زن گفت: مأموران پلیس زن معمولاً در کلانتری و مرکز مشاوره ما هستند اما از نظر تئوری تجربه بسیار خوبی داشته اند. طبق نقشه سردار ، رئیس پلیس تهران بزرگ ، هر پرونده ای که وارد کلانتری و مرکز مشاوره شود ، ابتدا بررسی می شود.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا