ورزش

برای داوران مردودی جایگزین داریم/ از باشگاه‌ها می‌خواهیم که به سمت بیانیه‌نویسی نروند

رئیس دپارتمان دعاوی فدراسیون فوتبال گفت: از باشگاه ها می خواهیم چیزی نگویند.

برای گفتن یک داستان گروه رسانه ای آنا، غلامرضا سلیمانی در بخشی از تمرین دستیاران و مدیران تیم های لیگ برتری گفت: برگزاری این جلسات با داوران در طول سال مهم است تا مدیران از رفتار بازیکنان مطلع شوند. در این جلسه آقای افشاریان هم باید حضور داشته باشد اما به دلیل مشکل ایشان من حضور داشتم. در واقع به دلیل درگیری هایی که در اطراف اردو رخ می دهد، دانش آموزان ما برای مقابله با مشکلات پیش آمده آموزش های لازم را دیده اند و چون معلم خارجی هم برای تماشاگران و هم برای تماشاگران کلاس دارد، دارند. به روز شد.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل افزایش افراط در فوتبال ما نبود قوانین صحیح یا عدم اجرای آن است، تصریح کرد: همین حرف ها قبل از بازی روی موقعیت و رفتار داوران تاثیر می گذارد و علی رغم تلاش ما. متأسفانه این موارد روی قضات تأثیر منفی می گذارد و از طرفین تقاضا دارم به هیچ وجه به بیانیه نویسی ادامه ندهند. بیشتر استرس از دنیای بیرون می آید و عوامل خارجی باید کمی کنترل کنند. کادر انتظامی و قضایی می توانند به این موضوع کمک کنند. در فوتبال دنیا هم همینطور است، اگر نمایندگان این تیم تخلفی بکنند به بدترین شکل ممکن با آن برخورد می شود، اگر در فوتبال ما این اتفاق بیفتد، قوه قضائیه کمک می کند.

مدیر گروه مدیریت فدراسیون فوتبال در پاسخ به عدم حضور رئیس فدراسیون فوتبال در این جلسه گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم، شاید دعوت نشده اند، سهیل مهدی باید به این موضوع پاسخ دهد.

سلیمانی در پاسخ به این سوال که نگران رد شدن بسیاری از قضات در آزمایشات پزشکی نیستند؟ وی بیان کرد: متأسفانه 5 تا 6 نفر از داورانی که در آزمون مردود شدند، داوران خوبی هستند که غیبت آنها جای نگرانی دارد، اما با توجه به تعداد زیاد داوری که در کشور داریم نمایندگانی داریم و این کار را انجام خواهیم داد. . او ترجیح داد قضات شکست خورده در کنار او بمانند. طبق آیین نامه حدود 45 روز باید برای این قضات بگذرد و در صورت تایید کمیته داوران مجددا آنها را محاکمه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا