ورزش

برادر خبرنگار فقید آمریکایی در قطر تغییر موضع داد!

برادر خبرنگار کشته شده آمریکایی در قطر تغییر موضع داد!

برادر روزنامه نگار آمریکایی که در حین پوشش خبری جام جهانی در قطر جان باخت، اولین سخنان خود را درباره این حادثه تلخ بیان کرد.

به گزارش بارنا؛ اریک وال، برادر روزنامه نگار آمریکایی، گرانت وال، که جمعه گذشته در دوحه درگذشت، قول قتل برادرش را پذیرفت.

روزنامه نگار معروف شبکه اسکای و ESPN در جریان پوشش خبری دیدار تیم های ملی آرژانتین و هلند در یک چهارم پایانی جام جهانی 2022 دچار اورژانس شد و تلاش پزشکان برای نجات . زندگی او موفقیت آمیز نبود او یکی از منتقدان موضع قطر برای میزبانی جام جهانی است و در ابتدای جام جهانی مقامات امنیتی به او به دلیل شکستن محدودیت های اعمال شده از سوی این کشور هشدار داده و حتی برای چند ساعت بازداشت کردند.

ظاهراً به خاطر همین موضوع، اریک وال گفته است که این جنجال می گوید که برادرش در قطر کشته شده و مرگ او به دلیل بیماری نبوده است. اما اکنون او با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود موضع خود را تغییر داده است. وی در این پیام با ابراز اطمینان از کمک دولت آمریکا به او برای کشف علت مرگ برادرش نوشت: به محض شنیدن خبر مرگ گرانت فکر کردم او به قتل رسیده است. من به این کلمات و آنچه در دو مکالمه اخیرم با گرانت بین ما تغییر کرد بستگی دارم و البته هنوز از هیچ چیز مطمئن نیستم.

اریک وال نیز گفت: ما همچنان از این اتفاق شگفت زده شده ایم. خانواده ما منتظر نظر پزشکان آمریکایی خواهند بود و ما به مقامات دولتی اعتماد داریم زیرا آنها هر کاری از دستشان بر می‌آید انجام می‌دهند تا به ما پاسخ دهند.

برادر روزنامه نگار فقید اسکای در پایان اعتراف کرد که گرانت وال بیماری های زیادی داشته است. گرانت وال قبل از مرگش با خود اعتراف کرده بود که از برونشیت رنج می برد و در قطر تحت درمان است.

انتهای پیام





این مقاله به شما کمک کرد؟

بر اساس نتایج رای به نفع رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا