فرهنگ و هنر

بدون کنترل و اشراف بر اطلاعات عمقی جامعه نمی توان ظاهر آنرا کنترل کرد

سی وی نت / ایتی دبیر کمیته ملی نظافت و حجاب گفت: بدون کنترل و اقتدار و پیام عمیق جامعه نمی توان ماهیت آن را کنترل کرد.

سردار مهدی رضاییان در ساعت 2 اسفندماه در چهارمین نشست مرکز امنیت عمومی و شهروندی منطقه مرکزی ، با اشاره به سه هدف اصلی سلامت اجتماعی ، زندگی انسان و کرامت انسانی ، گفت: انسان بزرگوار نباید فراموش شود البته با نادیده گرفتن ما رنج می بریم ، همچنین در مورد کرامت انسانی تشویق می شود.

وی با تأکید بر اینکه ما در مکالمات زبانی مدرن شرکت نمی کنیم ، اما باید به دنبال تشویق و تشویق باشیم ، گفت: “نگاه ما به نظافت و حجاب دلگرم کننده است و دین ساختار خود را دارد ، صرف نظر از دین ما. بهشت در جهنم بارها حساب شده است ، تا زمانی که ما به کار خیر ادامه دهیم ، بهشت ​​خواهیم داشت.

رضاییان با اشاره به این نشست ، به سایر موارد درون گروه پرداخت و افزود: علاوه بر این جلسه ، باید به مناطق عمومی و محلی توجه داشته باشیم ، مناطق دور افتاده و فضای مجازی مربوط به سایر مناطق است. همه به توجه ویژه ای نیاز دارند ، اما یکی باید به تأثیرات هر فضای بر فضای دیگر توجه داشته باشید.

وی با اشاره به شکل سفید و حجاب که دلیل آن و سایر عوامل است ، گفت:. وقتی اعداد و اطلاعات داشته باشیم قابل کنترل است.

دبیر شورای عفاف ، حجاب و ملت با اشاره به رویه های اخلاقی و سنتی و همچنین اصول اساسی و رویه های موثر گفت: “علاوه بر روش صحیح ، سیستم مدیریت نیز بسیار مهم است. اقدامات باید در نظر گرفته شود.

وی گفت: “مطابق قطعنامه 427 شمع عالی گمرک ، 33 بخش وظیفه خاصی دارند و 84 دقیقه وظایف مشخص شده دیگری دارند که هر کدام از بودجه دولت را به روشی منطبق با قانون استفاده می کنند. هر یک دارای نقش فرهنگی در این زمینه. در مورد عفاف و حجاب ، این فعالیتها دوباره مورد بحث قرار خواهد گرفت.

رضاییان با اعلام در صدا و سیما ، امور اسلامی و ارشاد ، دانشگاه ها و … مسئولیت های مهم تری نسبت به بیرونی دارد و باید در این زمینه فعال باشد ، گفت: نقشه مهندسی فرهنگی کشور را از دو سال پیش تهیه کرد. اخیراً جلسه ای با ائمه جمعه منطقه برگزار شده است تا این طرح به عنوان جامع ترین سند فرهنگی در کشور و همچنین اجرای و اجرای این طرح و اندازه طرح بالقوه و گفتگو در مورد آن به درستی اجرا شود. تمیزی و حجاب

وی با اشاره به اینکه شهرهایی مانند قم ، مشهد و خمین اهداف ویژه ای هستند و شاهد سرمایه گذاری بیشتر در فضای مجازی برای آنها هستیم ، افزود: تا زمانی که رهبران صنعت برای انجام مأموریت خود در آن شرکت نکنند ، مدیریت فضای مجازی کنترل نخواهد شد. فضای مجازی نیز هست.

دبیر شورای سیاست های عفاف و حجاب کشور با تأکید بر اینکه فضای مجازی بهترین بستر برای توسعه فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی است ، گفت: اگر افرادی در مکانهایی با ادویه جات کار کنند که باعث عدم بهداشت عمومی مردم می شود ، با هر دستگاهی که پیام خود را در زمینه نقض خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ستاد بهداشت و حجاب هنوز در 9 شهر کشور و در منطقه فرعی فعالیت می کند ، افزود: “بسیج جامعه بسیار مهم است ، فرهنگ و کرامت انسانی باید به طور مکرر یادآوری و منتشر شود. بر خلاف منافع عمومی محدود شده ، بسیاری از مناطق گردآوری شده و اردوگاه های ویژه زنان می توانند فرصت های مناسبی را برای رویدادهای فرهنگی و ورزشی فراهم آورند.

رضاییان گفت: یکی از راه های مهم ایجاد تغییر فرهنگی استفاده از خلاقیت و نوآوری است ، باید از این نوآوری ها نهایت استفاده را کرد.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا