ورزش

«بدحجابی» ابزار دشمن برای یورش به اعتقادات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیرجند، جشن دهمین سالگرد. دانش و مراقبت با حضور حجت الاسلام حسین اخی مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند در مسجد امام موسی کاظم (ع) برگزار شد.

مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند در این مراسم دو داستان از افضل العباده العفا و زکات جمال العفا را بیان کرد و بر اهمیت نگاه به حجاب و پاکیزگی از دیدگاه اسلام تاکید کرد. .

آخری یادآور شد: یکی از روش ها و ابزارهای دشمنان اسلام برای حمله به اسلام و جامعه، سخنان محجبه و بداخلاقی است که دشمنان از آن برای نفوذ در فرهنگ و اعتقادات مسلمانان استفاده می کنند.

وی با اشاره به سخنان شیخ طوسی در کتاب تجرید الاعتقاد، بر اهمیت وجود امامت و هویت امام و رهبر و با کلام امام رضا علیه السلام و شما تأکید کرد. انجام خواهد داد. طایفه و قومی را نیافت که رهبر و پیشوا نداشته باشد، گفت: به حکومت و حاکمی نیاز دارند.

رئیس گروه فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند تصریح کرد: فردی که رئیس کشور است باید در آنچه من حکومت می کنم بهترین باشد یعنی از همه اطرافیانش برتر باشد همه دوست دارند. علم، شجاعت، زهد، صبر، نرمی و…

گفت: اعضاي روح القدس به پيامبر مي گويند: تو پيامبر نيستي. عندهو علم الکتاب (کافران می گویند تو پیامبر نیستی، بگو: خدا و کسی که علم کتاب دارد بین من و تو شهادت دهد).

وی تاکید کرد: علمای اسلام و مفسران و مفسران «من علم الکتاب» اهل بیت را اهل مبارزه نمی دانند و پاک هستند، این در اهل بیت علیهم السلام نشان داده شده است. از نظر علم و دانش در همه اعصار بالاتر از آنهاست.

سرپرست معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند با اشاره به حدیثی از امام صادق (علیه السلام) به مقایسه علم کسی که تخت ملکه سبا را برای سلیمان (علیه السلام) آورد. ) . و با تأمل در علم امیرمؤمنان علی علیه السلام فرمود: علم آصف بن برخیا سبا مانند آب بال پشه در نهر است و علم اهل بیت علیهم السلام رودخانه

عاقی همچنین گفت: از جهات دیگر، مانند شجاعت امیرالمؤمنین، حضرت علی (ع) امام زمان خود بود، به طوری که اگر همه اعراب علیه او متحد شوند، ترجمه نمی شود. پشتش به دشمن است و در عشق و بردباری و بردباری و غیره برتر است.

در نهایت به نفرات برتر مسابقات کشوری کرسی فانتزی دانشگاه آزاد اسلامی و کارکنان شگفت انگیز واحد بیرجند جوایزی اهدا می شود.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا