فرهنگ و هنر

بحران گردشگری در آفریقای – سی وی نت

صنعت جهانگردی آفریقای جنوبی هنوز تحت فشار شیوع ویروس کرونا قرار دارد ، با ایجاد محدودیت های جدید ، امیدها برای بازگشت سفر ناکام مانده است.

به گزارش دویچه وله از سی وی نت ، درست چند روز قبل از آغاز سال نو ، رئیس جمهور آفریقای جنوبی اعلام کرد که یک نسل کشی در سراسر کشور اعمال می شود.

722 شهروند آفریقای جنوبی با فعالیت های مرتبط با جهانگردی از جمله کسانی هستند که یادگیری این پیام برایشان دشوار است. به زودی ، این افراد پس از چند ماه به دلیل خودسوزی در کشور و محدودیت های سفر به مشاغل خود بازگشتند ، اکنون دوباره سقوط خواهند کرد. در اوایل ماه نوامبر ، اولین تور آفریقای جنوبی از زمان ورود ویروس کرونا آغاز شد.

لیزل متیوز ، مالک آژانس مسافرتی آفریقای جنوبی ، گفت: “تعداد ورود به کشور هنوز بسیار کم است که نسبت به سال گذشته 90 درصد کاهش یافته است.”

در سه ماهه اول بخش ، متیوز تمام وقت خود را صرف گرفتن زمان رزرو از 2020 تا 2021 کرد.

لینا هندریک ، که در یک هتل و رستوران در کیپ تاون کار می کند ، گفت که به دلیل قوانین سختگیرانه آفریقای جنوبی با کمک گردشگران مستقر در خانه نمی تواند چیزی بدست آورد. آغاز سال 2020

به گفته هندریک ، در شرایط عادی ، پس از ماه مارس تعداد گردشگران خارجی به منطقه کاهش می یابد ، با این وجود گردشگران داخلی از این منطقه بازدید می کنند. اما در سال 2020 علی رغم طغیان خشم مردم چندین ماه در خانه ماندند.

هندریک ، که سال گذشته با شنیدن خبر اجرای جدید ضد ممنوعیت ، نگران تغییر وضعیت بود ، گفت: “این وحشتناک است.” “روز بعد از اعلام قرنطینه جدید ، ما 5 بار لغو کردیم.”

آفریقای جنوبی از دهه گذشته به عنوان یکی از مقصد های برتر جهان شناخته شده است. بسیاری از مجلات گردشگری کیپ تاون را یکی از مقصد های برتر جهان برای بازدید نامیده اند.

با وجود این واقعیت که بیش از 15 میلیون تبعه خارجی در سال های اخیر (قبل از شیوع ویروس کرونا ویروس) به این کشور آمده اند ، در سال 2017 تولید ناخالص داخلی بخش گردشگری آفریقای جنوبی 2.8 درصد بوده است. ، که یک مسئله مهم کشاورزی است. کشور سخت تر ماهیگیری می کند.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا