ورزش

با دستور وزیر ورزش به اتفاقات رویداد اتومبیلرانی ورود کردیم/ با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد

پولادگر: با دستور وزیر ورزش به اتفاقات رویداد اتومبیلرانی ورود کردیم/ با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد

معاون قهرمانی وزارت ورزش در مورد تخلفات رویداد اتومبیلرانی صحبت کرد.

سیدمحمد پولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری سی وی نت، در مورد حواشی و اتفاقات رخ داد و هنجارشکن در رویداد هفته گذشته اتومبیلرانی در تهران گفت: اتفاقات رخ داد و هنجارشکنی‌ها باعث ناراحتی همه شده است. وزارت ورزش نسبت به این موضوع بی تفاوت نبود و از همان ابتدا با دستور مستقیم وزیر ورزش و جوانان به این اتفاق ورود کردیم و با بررسی‌های صورت گرفته با متخلفان برخورد خواهیم کرد. متاسفانه آدم‌های هنجارشکن تجمعات ورزشی را نشانه گرفتند تا از آنها سو استفاده کنند.

وی ادامه داد: حراست وزارت ورزش پیگیر این موضوع بوده و اسناد و مدارک مربوطه را هم جمع آوری کرده است. همچنین مسئولان فدراسیون مربوطه هم پاسخگو بودند.

معاون قهرمانی وزارت ورزش تاکید کرد: مسئله بسیار مهم بلیت فروشی بدون ضابطه و مجوز این برنامه بوده. باید بررسی شود باتوجه به ظرفیت محل برگزاری چرا به این اندازه بلیت فروشی شده است.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا