اقتصادی

بایدن با کارشناسان هوش مصنوعی دیدار می‌کند

بایدن با کارشناسان هوش مصنوعی درباره مدیریت خطرات این فناوری دیدار می‌کند.

بایدن با کارشناسان هوش مصنوعی درباره مدیریت ریسک ها دیدار می کندبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از نشریه آمریکایی د هیل، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه با کارشناسان و محققان هوش مصنوعی (AI) در سانفرانسیسکو درباره مدیریت خطرات این فناوری جدید دیدار خواهد کرد.

جیم استایر، مدیرعامل شرکت کامن سنس مدیا (Common Sense Media)، تریستان هریس، یکی از بنیانگذاران مرکز فناوری انسانی، جوی بولاموین، بنیانگذار لیگ عدالت الگوریتمی به بایدن می پیوندند.

این کارشناسان شامل کسانی هستند که به صراحت در مورد تاثیر هوش مصنوعی بر مشاغل، کودکان، تعصبات و خطرات ناشی از هوش مصنوعی در صورتی که به درستی تنظیم نشده باشد و همچنین کسانی که مزایای آن برای آموزش و پزشکی را درک می کنند، هستند.

کاخ سفید گفته که هوش مصنوعی اولویت اصلی رئیس جمهور است. جف زینتز، رئیس کارکنان کاخ سفید در حال نظارت بر فرآیندی برای توسعه سریع اقدامات قاطع در زمینه هوش مصنوعی است.

به گفته این مقام، مدیران کاخ سفید دو تا سه بار در هفته در مورد هوش مصنوعی صحبت کرده اند، زیرا کاخ سفید در تلاش است تا تعهدات شرکت های پیشرو هوش مصنوعی در مورد چالش های دولت و بخش خصوصی را تضمین کند.

بایدن و هریس در ماه می در کاخ سفید با روسای گوگل، مایکروسافت و دو شرکت هوش مصنوعی دیگر دیدار کردند. دولت بایدن همچنین از سرمایه گذاری 140 میلیون دلاری برای ایجاد هفت موسسه تحقیقاتی جدید هوش مصنوعی خبر داده است.

دکمه بازگشت به بالا