حوادث

بازدید وزیر کشور از سازمان مدیریت بحران/ تأکید بر تهیه طرح خطر پذیری مکان های پرخطر

امروز ، وزیر امور داخلی کشور ، در جریان بازدید از اداره مدیریت بلایا ، بر ضرورت تهیه طرح وقوع حوادث برای مناطق بحرانی و همچنین در نظر گرفتن اقدامات لازم قبل از وقوع بلایا تأکید کرد.

به گزارش سی وی نت ، به نقل از بنیاد اطلاعاتی وزارت کشور ، در این بازدید ، احمد وحیدی وزیر کشور در جریان نقش جدید سازمان مدیریت بحران قرار گرفت و برای بهبود سازماندهی و مکان یابی شرایط اضطراری ، طرحی برای مقاوم سازی تهیه کرد. به طور وحشتناکی ، قبل از اجرای بلایای طبیعی و برنامه های آمادگی ، به موارد ضروری فکر کنید ، وی تاکید کرد: ترکیبی از مدیریت دانش و تجربه عالی در مدیریت بلایای طبیعی.

استفاده از فناوری های جدید ، توسعه هواپیماها برای اطفای حریق و تخلیه اضطراری و همچنین پیش بینی و نظارت بر مناطق آسیب پذیر از دیگر موضوعاتی بود که وزیر کشور در سفر به اداره بحران به آنها اشاره کرد.

وزیر کشور همچنین به نکته ای اشاره کرد: با تخصیص بودجه ، ترتیب زمان بندی و اتمام این ساختمان ، کار برای ناآرامی های مدنی و اجرای قانون در حال انجام است.

در جریان این سفر ، اسماعیل نجار ، رئیس گروه مدیریت بحران ، گفت که وزارت کشور سیاست عمومی خود را در این زمینه ارائه می دهد: “با توجه به اینکه ایران یکی از خطرناک ترین کشورها است. در سطح جهانی ، مدیریت مشکلات جامعه. به عنوان یک مهم و مهم موضوع در سیزده سیاست دولتی

دبیر شورای عالی مدیریت بحران روند برگزاری عالی ترین شورا در ستاد ملی مبارزه با فساد ؛ سازماندهی و دستور واکنش به آشوب ها را صادر کرد. وزیر کشور همچنین برگزاری این جلسات منظم و م toثر را برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه های درگیر در مدیریت مشکلات و اجرای مدیریت مشکلات در نظر گرفت.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا