حوادث

بازداشت مردی که در مقابل چشم پلیس، زورگیری کرد

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری از ۱۰ شهروند در محدوده خانی‌آبادنو کرده بود، خبر داد.

به گزارش سی وی نت، سرهنگ رسول بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ بامداد سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری امموران عملیات کلانتری ۱۵۲ خانی آبادنو در حال گشت زنی در محدوده خیابان ماهان بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا تکرو که رهگذران از خیابان را زاغ‌زنی می‌کرد، مشکوک شده و رفتارش را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی گفت: متهم در همین حین به طرف شهروندی که در حال گذر از خیابان بوده حمله‌ور و با تهدید سلاح سرد، اقدام به زورگیری و سرقت تلفن همراه وی کرد. در همین حین  ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیر وارد عمل شدند و متهم به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شد.

بهرامی با اشاره به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی ماموران کلانتری گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی، موتورسیکلت متهم متوقف و وی در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. همچنین بررسی بیشتر از متهم یک قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراه که لحظاتی قبل سرقت شده بود به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم ۴۴ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و گفت که پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته است.

گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت خاطرنشان کرد: در این رابطه شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد. این فرد نیز پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا