حوادث

بارندگی شدید و سیل در اروپا / مرگ ۶۷ نفر در آلمان و بلژیک

حداقل در 67 مکان در آلمان و بلژیک میزان خطرناک بودن سیل اعلام شده است که در بسیاری از کشورهای اروپایی سیلاب بی سابقه است.

به گزارش سی وی نت ، اگرچه بیشترین تلفات در آلمان گزارش شده است ، اما 9 نفر از جمله 15 دختر در بلژیک جان خود را از دست داده اند.

گزارش ها حاکی از آن است که سیل هلند را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

پیش بینی می شود تا روز جمعه در این مناطق باران های سنگین باریده شود و مقامات شهری اعلام کردند که تغییر شرایط آب و هوایی برای شرایط نامساعد جوی انجام می شود.

در آلمان هلی کوپترهای پلیس و صدها سرباز برای کمک به مردم آسیب دیده از سیل در مناطق تحت تأثیر سیل جمع شدند و بسیاری در پشت بام خود منتظر کمک بودند. مدارس در غرب آلمان تعطیل و سیستم های ارتباطی لغو شده اند.

حدود 25 خانه در منطقه شیلد بی آدنو در کوه ایفل ، که وضعیت اضطراری اعلام شده است ، در معرض خطر فروپاشی هستند. همچنین ، برخی از خانه ها در خارج از شهر قطع شده است و آنها نمی توانند با قایق به آنها برسند.

در بلژیک ، یک فیلم تکان دهنده از خراب شدن یک ماشین در خیابان Verveers نشان داده شد.

به ساکنان لیژ ، سومین شهر بزرگ بلژیک پس از بروکسل و آنتورپ ، دستور داده شده است که خانه های خود را ترک کنند. مسئولان گفتند کسانی که نمی توانند خانه های خود را ترک کنند باید به طبقه بالا بروند.

رودخانه Meuse که از داخل شهر می گذرد و اکنون نزدیک به طغیان است ، 1.5 متر دیگر طغیان خواهد کرد. کارگران آنها نیز ساخت پل در شهر را بر عهده دارند.

دولت محلی در بیانیه ای گفت: “این یک مشکل منحصر به فرد است و مردم باید به یکدیگر کمک کنند.”

ساکنان شهر کوچک بلژیکی پیپینستر ، واقع در دو ساحل در منطقه لیژ ، روز پنجشنبه با یک کامیون منتقل شدند ، اما وضعیت در تروا به حدی وخیم است که اکنون تخلیه ها متوقف شده است.

در هلند ، اگرچه گزارشی از کشته و زخمی ها گزارش نشده است ، به هزاران نفر در روستاها و روستاهای حاشیه رود Meuse گفته شده است که خانه های خود را ترک کنند.

به گزارش بی بی سی ، جاری شدن سیل در والکنبرگ در نزدیکی مرز بلژیک و آلمان نیز به مرکز شهر گسترش یافته و منجر به نمای بیرونی چندین خانه سالمندان شده است.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا