حوادث

بارش های شدید و کاهش دما در گیلان

رسالت:

شبنم هادی نژاد روز شنبه در مصاحبه با ایرنا با اعلام بیشترین کاهش دما در جهان اظهار داشت: در کویر شاهد کاهش درجه حرارت چهار تا پنج درجه خواهیم بود.

وی افزود ، “طبق نقشه آب و هوا ، به تدریج تا امروز (عصر و شب) با نفوذ به سیستم های در حال تغییر در منطقه ، رفتار ابر در حال افزایش و کاهش است. نوسان دما با وزش باد پیش بینی می شود و در بعضی مناطق آخر هفته باران و رعد و برق دریافت می کند. “

وی توضیح داد: آب و هوای منطقه ای برای ابرها و ابرها و موسم در روز یکشنبه ، کاهش دما در برخی مناطق ، باران ، وزش باد شدید و رعد و برق و احتمال جنگل های بارانی در روز دوشنبه ابر تا ابر ، ابر سیاه ، برخی از باران و باد در نظر گرفته می شود.

هادی نژاد در مورد قدرت باران از اواخر امشب تا اواسط بعد از ظهر فردا بحث کرد و سیلاب محلی ، افزایش جزر و مد ، لغزندگی جاده ها و دید زیاد ، آسیب به آتش سوزی ، رانش زمین و آتش سوزی یکسان است در نتایج این. هوا بارانی است.

وی به بالاترین و کمترین سطح در منطقه اشاره کرد و گفت: شب گذشته منجیل 32 درجه سانتیگراد و ماسوله 14 درجه بیشترین و کمترین دمای منطقه را داشته است.

رئیس اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: دمای هوا در رشت طی شبانه روز بین 20 تا 31 درجه سانتیگراد ادامه دارد.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا