حوادث

بارش برف و باران در جاده های ۲۵ استان/ ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و ۳ محور دیگر

مدیر ارتباطات و مدیریت ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش باران و برف در جاده های ۲۵ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با سی وی نتوی درباره آخرین وضعیت جوی و شرایط جاده ای حاکم بر محور مواصلاتی کشور بیان کرد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از پایش گزارش شده است که جاده در جهت شمال به جنوب محور چالوس در مرکز تونل کندوان و پیچ سرهنگ خواهد بود. وزن متوسط ​​و صاف.

ادامه داد: جاده آزادراه تهران – کرج – قزوین بین شهر جهان نما و پل فردیس در منطقه مهرویلا و تالارالمهدی، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل کردان، کمال شهر، مهرشهر و پل فردیس و در محدوده تهران – شهریار. محور در برخی بخش، صدای بلندی دارد اما خوب پیش می رود.

شیرانی درباره وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور نیز گفت: بارش برف و باران در برخی محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، البرز، اصفهان، تهران، قزوین، زنجان، قم، مازندران، سمنان، لرستان. ، مرکزی، همدان، کرمانشاه، کرمان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و گلستان دیده می شود.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، در برخی مناطق گیلان، ایلام، فارس، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بیراحمد شاهد بارش باران هستیم.

شیرانی با بیان اینکه در صورت بارش برف و باران توصیه می شود رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، گفت: در شرایط سرد، حمل ادوات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ در جاده های برف گیر برای رانندگان مهم است. . و عبور کنید. پر کردن باک خودرو در ابتدای سفر و داشتن غذای کافی و لباس گرم از دیگر مواردی است که برای سفر در فصل زمستان توصیه می شود. هنگام رانندگی در برف و باران، رانندگی سریع، نگاه کردن به بیرون و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز از هشدارهای منظم پلیس به رانندگان است.

وی همچنین درباره محدودیت های اعمال شده در محورهای مواصلاتی شهرستان گفت: محور قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع ثانوی مسدود است، جاده سازی در مسیر دیگری از جاده خرم آباد – پل زال در محور خرم آباد – کوهدشت در حال انجام است. همچنین راه های شریانی ریگان – ایرانشهر و خوانسار – گلپایگان، راه های جدید غیرشریانی هشتگرد – طالقان و گنج نامه – تویسرکان نیز مسدود است. محورهای لاسم – ارجمند، وزک – بلده، سروآباد – پاوه و سیشرد – پادنا نیز مسدود شد.

بیشتر بخوانید

نکات مهمی که رانندگان باید در فصل زمستان رعایت کنند

این نکات را هنگام رانندگی در روزهای برفی و بارانی جدی بگیرید

رئیس اداره اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام شماره 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این شماره تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و جاده مطلع شوند و تبر دارای پیشگیری است. و محدودیت های ترافیکی راحت ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا