حوادث

این هفته دمای هوا در برخی نقاط کشور کاهش یافته است


اخبار آفتاب:

صادق ژیان در مصاحبه با سی وی نت اظهار داشت: شمال شرقی کشور و شمال شرقی و شرق کشور گاهی با رعد و برق و طوفان های گاه به گاه باران باران می بارد. ممکن است

وی ادامه داد: روز شنبه 28 فروردین در ساحل شمال غربی دریای خزر ، مناطق مرتفع با ارتفاعات استان های الزرز و کازووین ، البرز ، تهران و سمنان همراه با رعد و برق و رعد و برق های گاه به گاه وجود دارد. روز یکشنبه همچنین سواحل شرقی دریای خزر ، شمال شرقی کوههای البرز شرقی و میانه و شرق کشور دیده شد.

این هفته دمای هوا در برخی نقاط کشور کاهش یافته است

پیش بینی هواشناسی و هشدار سریع اظهار داشت: با باران شدید در شمال شرقی روز جمعه ، شنبه و به ویژه یکشنبه ، تگرگ در برخی از این مناطق غیر منتظره نیست.

شیان همچنین روز دوشنبه اظهار داشت: بارش شدید باران در روز دوشنبه پیش بینی می شود و باران و وزش باد در شمال غربی و غرب و سواحل مرکزی دریای خزر و در برخی مناطق غرب و جنوب غربی پیش بینی می شود.

وی عنوان کرد: بارندگی روز سه شنبه کل بخش شمالی کشور و ساحل خزر به ویژه در غرب و سواحل مرکزی را در برگرفته است و وزش باد شدید به احتمال زیاد باعث وزش باد شدید و تگرگ شمال شرقی خواهد شد. خواهد بود رعد و برق پراکنده همچنین ممکن است در زاگرس مرکزی و مناطق مرکزی و جنوب غربی زاگرس مرکزی رخ دهد.

مدیر پیش بینی و هشدار هواشناسی می گوید: دما در سواحل شمالی و شمال غربی سه‌شنبه و چهارشنبه و در استانهای جنوب غربی آلبرتا به منهای 2 درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

وی همچنین درباره هوای تهران برای دو روز آینده گفت: فردا (فروردین ماه) آسمان در تهران ابری همراه با رعد و برق و گاهی رعد و برق و گاهی رعد و برق و باران سبک خواهد بود. همچنین شب های ابری برای آسمان ابری و طوفان های گاه به گاه و پوشش ابر آهسته پیش بینی می شود. حداکثر و حداقل دمای هوا به ترتیب 2 و 2 درجه سانتیگراد بود.

جیانایی اضافه کرد: در ماه آوریل آسمان تا حدودی ابری همراه با وزش باد و گاهی اوقات ابرها در بعدازظهر افزایش می یابد که دمای روز به ترتیب در حدود 2 و 2 درجه سانتیگراد خواهد بود.


همه محتوای سایت به وسیله سامانه آنلاین، اقدام به انتشار محتوا می نماید، به همین خاطر مسوولیت نوشته های سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سامانه بر خط سی وی نت هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا