جامعه و خانواده

این نباید با تصمیم فوری طرح انزوای اجتماعی توهین شود / مردم باید در خانه بمانند



فرمانده ستاد کلانشهر تهران گفت: ما هنوز در سطح شیوع مطلوب ثبات در شیوع بیماری در تهران نرسیده ایم. وی درخواست کرد که طرح انزوای اجتماعی مورد فشار قرار گیرد و نباید عجله کرد. مردم باید در خانه باشند و افسران باید استراتژی های مناسب تصمیم گیری را اتخاذ کنند.

به گزارش سی وی نت ، دکتر علیرضا جالی با بیان اینکه هنوز در تهران درگیر بیماری هستیم ، اظهار داشت: آمار بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی و بیمارستان های تهران روزانه و به طور کلی و بخش های خاص نشان می دهد که وضعیت ما هنوز به ثبات آن نرسیده است.

به گفته وی ، مهمترین غفلت از این شرایط ممکن است تصور کنید که ما با بحرانی روبرو شده ایم که می تواند بسیار گیج کننده و گمراه کننده باشد و اگر در این شرایط تصمیم قاطع و کارآمد نگیریم ، با وضعیت بدتری روبرو خواهیم شد.

وی افزود: چند روز است که طرح استقرار اجتماعی عملی نشده است و ما هنوز باید برای بازگشت مسافران باریک فشار بیاوریم. البته تأثیرات این بیماری داستان را پیچیده تر می کند.

دکتر جالی با تأکید بر اینکه نباید عجله کنیم و تصمیماتی را با عجله اتخاذ کنیم که بتواند برنامه مهم مسافت اجتماعی را تضعیف کند ، اظهار داشت: “ما احساس می کنیم در موقعیت بسیار مسلط هستیم و در جایگاه پایداری قرار داریم و ما این طرح را سریعتر و سریعتر انجام خواهیم داد. ” رادیوس در واقع یک اشتباه بزرگ استراتژیک است.

رئیس ستاد كرونر در منطقه كلانشهر تهران گفت: “اگر ما تصمیمی نگیریم كه منطبق با استراتژی مستقر در خانه باشد ، مردم گیج خواهند شد.” من فکر می کنم خیلی زود است که چنین تصمیمی اتخاذ کنیم که برنامه های تقسیم اجتماعی را مختل کند ، مثل وقت گرفتن و انتظار برای اثرات بعدی. این موارد شامل بازگشت مسافران نوروز و افرادی است که در حال حاضر بیمار هستند اما تاخیر در کارشان نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: در تهران هنوز اوضاع به اندازه کافی پایدار نیست و باعث تغییر در سبک خدمات می شود. هنوز خیلی زود است و این اولین اقدام می تواند مشکلاتی را ایجاد کند .اگر ما فقط آن را به عنوان یک موضوع بهداشت ملی در نظر بگیریم و عزیمت بیماران به دلیل تعطیلات باریک باشد. در نظر گرفتن مداخلات و محدودیت های خاص به عنوان نشانه های تسلط یا کنترل بیماری افزایش می یابد، از آن خواهد شد به عنوان جنگ تلقی ..

دکتر جالی بحران را یک جنگ تمام عیار توصیف می کند که اگر ما به جنگ تمام عیار بیولوژیکی علیه ویروس عروق بیماری کرونا توجه نکنیم ، با همان وضعیت رودخانه احد روبرو خواهیم شد و از مواضع بسیار نامربوط با آن روبرو خواهیم شد.

به گفته روابط عمومی مسئول علوم پزشکی شهید بهشتی ، رئیس ستاد كرونر به این نتیجه رسید كه برخی از بیمارستان ها و مراكز درمانی تهران از جمله بخش های منظم ، اورژانس و ویژه هنوز مستعد ابتلا به ویروس نیستند و بسیاری نیز در بیمارستان بستری هستند ، وی گفت: “ما باید بسیار مراقب باشیم.” معمولاً مردم همکاری می کنند ، اما طبیعتا بخشی از سیاست مردم در پیگیری تصمیمات اقتدار است و امیدوارم تصمیماتی مغایر با نظر فنی و کارشناسی نباشد.

انتهای پیام


این مقاله به وسیله سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار محتوا می نماید، بنابراین مسوولیت انتشارات سایت بر عهده سایت های منبع بوده و وب سایت سی وی نت هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت ندارد.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا