حوادث

ایمنی مراکز درمانی در نیمه راه

روز شنبه شانزدهم ماه مه ، بقیه الله و تهران آتش گرفتند. آتش سوزی در بخش نگهداری در طبقه نهم بیمارستان باعث آتش سوزی کلابخانه در حدود 20 متر شد. اگرچه به دلیل سرعت رسیدن آتش نشانان به بیمارستان ، آتش به سرعت خاموش شد ، اما حتی دود به بخش بیمار سرایت نکرد و بخش همچنان جلوتر بود. این رویداد فقط آتش سوزی در بیمارستانی در تهران نیست و متن منفی کلینیک اطهر سینا برای همه نوشته شده است. رویداد از این نوع کاغذی است برای بررسی و توجه به وضعیت ایمنی بیمارستانهای تهران.

محمود قدیری – رئیس آتش نشانی کنوانسیون تهران – وی در گفت وگو با سی وی نت ، در مورد ایمنی بیمارستان ها و بیمارستان های تهران گفت: “قبل از حادثه ، کلینیک اطهر سینا نیز در امنیت بیمارستان ها و بیمارستان های پایتخت مشارکت داشت ، اما پس از حادثه ، محل این ساختمانها ساده و سریع است. “ما دنبال کردیم.

وی ادامه داد: ما در ادامه به بیمارستان ها و بیش از 500 بیمارستان و کلینیک مراجعه کردیم و به راهنمایی های لازم در این زمینه پرداختیم. پس از ارائه دستورالعمل های ایمنی برای این ساختمان ها ، بسیاری از آنها برای اجرای نکات کلیدی اقدام می کنند.

معاون رئیس مبارزه با تروریسم تهران گفت: “حتی اگر این بیمارستان ها در واقع ساخته شده باشند ، دیگران گفته اند كه بودجه لازم را ندارند. به محض ورود برای محافظت از آنها اقدام كنید.”

وی گفت: “پله ها مهمترین مکان در منطقه بهداشتی هستند که باید از نظر ایمنی مورد توجه قرار گیرند” ، بیمارستانهای بزرگ در این منطقه دشوار هستند زیرا راهروهایی در حال حرکت هستند و بیماران ممکن است پس از دویدن مجبور به تخلیه شوند. ”

وی افزود: “بیمارستانها یکی از مکانهای خطرناک است و دلیل آن وجود معلولین یا معلولین در آنجا است.” بنابراین ، در صورت تصادف ممکن است فرار از دست این افراد دشوار باشد.

قدیری گفت: برای ایمن سازی بیمارستان نیاز به تشویق است. در حقیقت ، گزارش شده است که واکسن 17 بیمارستان حدود 60٪ داشته است ، برخی از آنها سعی در واکسیناسیون دارند.

وی گفت ، متأسفانه برخی به واکسن گوش نمی دادند. تصادفات یک باره اتفاق می افتد و هنگام مشغله نباید از کلمه دیگری غافل شویم. مهم است که بخش مهندسی بیمارستان به موارد مهمی از جمله مسیر خروج یا علائم خروج توجه کند. مسلماً وقتی صحبت از سفر به خانه می شود ، اکثر بیمارستان ها از قابلیت های خوبی برخوردار هستند.

وی افزود ، “متأسفانه ، هنگامی که قسمت بالای آن مورد نظر است ، از سوراخهای دیگری برای تبدیل آن به یک عملکرد خاص استفاده می شود ، با استفاده از قسمتهای مختلف ساختمان ، زیرا اگر آتش سوزی شروع شود ، آنها راه فرار نخواهند داشت.” ما تأکید می کنیم که ایمنی بیمارستانها باید به سرعت افزایش پیدا کنند تا شاهد تصادفات در مراکز بهداشتی نباشیم.

معاون رئیس نیروهای ضد آتش در تهران گفت: “ما آماده حمایت از این امر هستیم.” ما هنوز پشتیبانی مهمی داریم ، اما درخواست ما این است که به این موضوع مهم نگاه کنیم.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا