جامعه و خانواده

ایفای نقش مسئولانه پلیس در ماموریت اربعین/برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش

رئیس پلیس راهور کشور با اشاره به نقش مهم پلیس در تامین امنیت پلیسی – ترافیکی مراسم اربعین حسینی، گفت: پلیس نقش مهمی در تعهد به ماموریت تامین امنیت اربعین حسینی ایفا می کند. در آن است. کار عزاداران

به گزارش سی وی نت، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی ناحیه اردبیل در جمع اصحاب رسانه در روز عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) احساس آرامش می کند. ) ) با اشاره به اینکه کار مهم و ظریف پلیس برای جشن اربعین حسینی در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار می گیرد. با تمام وجود در خدمت آرامش عزاداران حسینی باشند.

وی به حضور پررنگ، هدفمند و موثر پلیس در مسیرهای تعیین شده برای تردد زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: زیرساخت های لازم برای تسهیل تردد زائران حسینی از مرز کشور به عراق و برگزاری زیبا وجود دارد. مراسم، سیاست و دیدارهای اربعین حسینی باعث ارتباط او با مقامات عراقی شده است.

رئیس پلیس کشور گفت: توصیه هایی شده است که حتی اگر گذرنامه تا یک ماه اعتبار داشته باشد، مقامات عراقی آن را با آنلاین الحاقی پلیس آنلاین تایید کنند و زائر آن را همراهی کند.

اشتری همچنین گفت: با توجه به پیش بینی افزایش دما و اینکه زائران حسینی بیشتر در ساعات پایانی شبانه روز تردد خواهند کرد، تمهیدات لازم برای اطمینان از ترافیک و اجرای قوانین امنیتی اندیشیده شده است.

رئیس پلیس کشور در بخشی دیگر از سخنان خود از رفتار پلیس در برخورد با سارقان و برهم زنندگان آرامش خبر داد و گفت: همه می خواهند با رفتارهای غیر اخلاقی و غیرقانونی امنیت و آرامش مردم را از بین ببرند. قانون باید به شیوه ای عادلانه و قانونی اجرا شود.» پلیس مقابله خواهد کرد.

ایرانیان شریف شایسته بهترین خدمات هستند

اشتری همچنین در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی منطقه اردبیل، ایام سوگواری رحلت امام حسین (ع) و یاران باوفایش و یاد و خاطره جان باختگان را تسلیت گفت. وی گفت: حضور دارالارشاد حسینی در پایتخت حسینی اردبیل در روز محرم برای من افتخار گرانبهایی است.

وی تصریح کرد: جوامع آذری زبان کشور ما نمونه هستند و اتحاد و همبستگی آنها نمونه و باعث افتخار کشور است. وی افزود: امروز به شکرانه خون پاک شهدا، معنویت و دین، التزام به موازین اسلامی و دینی، رهنمودها و درایت مقام معظم رهبری، درک مردم و هوشیاری و اقتدار نظامی است. در همه جای منطقه اردبیل یک دفاع پایدار و با ثبات حاکم است.

رئیس پلیس کشور با تایید همکاری و حمایت مسئولان محلی از کار پلیس گفت: امروز پلیس پاسدار ارزش های اسلامی، دفاع از مظلومان و مراقبین مردم و امنیت عمومی است. و صلح، با تمام قدرت و تعهد در برابر جنایتکاران و قانون شکنان بایستید.» او آن را انجام می دهد.

اشتری با اشاره به تلاش و از خودگذشتگی نیروی انتظامی در سنگر تامین، صیانت و توسعه امنیت و آمادگی برای خدمت به مردم در نظام اسلامی گفت: مقام معظم رهبری نیروی انتظامی را یکی از ارکان اصلی خواندند. ایمنی و تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به مردم و تامین امنیت و آرامش جامعه همواره مورد تاکید است.

وی با اشاره به گستردگی، تنوع و غنای پیام و تیشه خدمت به مردم، افزود: خدا را شاکریم که در لباس مقدس پلیس هستیم که – در نظام مقدس اسلام به مردم خدمت می کنیم. جمهوری ایران زیر پرچم استان.

رئیس پلیس کل کشور اردبیل را با وجود مرزی بودن یکی از امن ترین مناطق کشور با بهترین شاخص های امنیتی برشمرد و گفت: با فراهم آوردن امکان کنترل مرزی در منطقه اردبیل در اسرع وقت به اتمام می رسانیم. تجهیزات لازم و تجهیزات

اشتری بر لزوم افزایش پیشرفت و کیفیت در سیستم پلیس و حرکت رو به رشد آن با بهره مندی از تجهیزات و امکانات روز تاکید کرد و افزود: ملت ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات است و پلیس باید در این عرصه با بالاترین خدمات باشد. قدرت. .” و تعهد به کار

وی با قدردانی از زحمات و تلاش های چهل ساله سردار حسینی در سمت فرماندهی انتظامی ناحیه اردبیل گفت: سردار حسینی یکی از زبده ترین فرماندهان، فرماندهان مجرب و با سوابق نظارت و نورانی و انتظامی است، برای ایشان آرزوی سلامتی دارم. . .

پیروی از اندیشه های شهدا حامی امنیت، عزت و آزادی ایران اسلامی

اشتری همچنین در سفر به اردبیل با خانواده مرحوم محسن ایران نژاد در اردبیل دیدار کرد. وی در این دیدار شهدا را مایه افتخار و سربلندی جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: شهدا با نثار خون پاک خود در راه دفاع از آرمان ها و اهداف مقدس به امنیت و آزادی کشور ایمان دارند. ملت، نظام اسلامی».

وی با احترام به مقام شامخ شهدا و سربلندی ایثارگری های این عزیزان افزود: مرگ بزرگترین هدیه خداوند به بندگان خاصش است و باید همواره قدردان ایثارگری های جان باختگان در راه ایمان و ایمان باشیم. به خانواده ها و مکان های ارزشمند آنها احترام بگذارید.

رئیس پلیس کل کشور با بیان اینکه پیرو اندیشه آن مرحوم که پشتیبان امنیت، عظمت، صلابت، عزت و آزادی ایران اسلامی و اقتدار جهانی است، گفت: این شهید بزرگواری که در راهپیمایی به سر می‌برد، در سال 1380 به عنوان یکی از راه‌اندازی‌های دفاع مقدس و اقتدار جهانی به پایان رسید. وی بیان کرد: بهترین راه مقابله با هجمه های سنتی دشمنان و اشرار نظام اسلامی ایمان و فهم دین و اصلاح و ترویج و بهره مندی از فرهنگ ایثار و ایثار است.

بر اساس اطلاعیه سایت پلیس، در این دیدار سردار اشتری با تکریم و تکریم حقوق شهدا، ضمن احترام به خانواده این معزز، ضمن استماع مسائل و مشکلات مطرح شده، دستورات و نیاز به کمک به ویژه . از نظر سلامتی این خانواده.

شهید محسن ایران نژاد از شهدای نیروی انتظامی است که در سال 1386 توسط عوامل گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی در شهرستان سراوان و هنگام خدمت در کلانتری شمسر به شهادت رسید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا