حوادث

اگر مشاور املاک کد رهگیری نداد چه کنیم؟

رئیس انجمن مسکن اصرار دارد که کد رهگیری از ابتدا رایگان بوده است اما هنوز اینجا است: مجاز نیست یا مسدود شده است. در دسترس بودن آنها به دلیل آسیب ؛ شهروندان می توانند شکایات خود را با این شماره از طریق شماره تلفن 7334 به مهمانی ارسال کنند.

مصطفی قلی خسروی در گفت وگو با سی وی نت ، اظهار کرد: از سال 2009 ، یک سیستم کد رهگیری رایگان برای افزایش امنیت مشاغل ایجاد شده است و اکنون هیچ بودجه ای برای این موضوع وجود ندارد. بنابراین ، اینطور نیست که از این پس کد رهگیری رایگان مانند توسعه مسکن و توسعه حقوقی ارائه شود ، اما از ابتدا رایگان است.

وی افزود: کدهای ردیابی مزایای زیادی دارد که مهمترین آنها افزایش قابلیت اطمینان کسب و کار ، افزایش امنیت اجتماعی و افزایش تعداد اتاق ها است. اگر کسی از ثبت نام امتناع کند ، احتمالاً به دلیل عدم دسترسی به آن به دلیل آسیب ، کدهای پیگیری واقعاً برای صاحبان خانه افتخار است.

خسروی افزود: گاهی پیش می آید که صاحبخانه آسیب می رساند ، ما دسترسی وی به سیستم ردیابی را مسدود کرده ایم. برخی مجوز ندارند و گاهی اوقات بسته شدن فروشگاه تا سه ماه طول می کشد که در این مدت ممکن است خسارات زیادی وارد شود. شهروندان می توانند هرگونه خسارت وارده به املاک و مستغلات را در شماره 73334 گزارش کنند که در اسرع وقت بررسی خواهد شد.

ما بالاترین امتیاز را در بین کلاس ها داریم

رئیس مجلس عوام می گوید که کمیته حل اختلاف مجلس مرتباً نقض احزاب را با توجه به قوانین نظام حزبی بررسی می کند. البته در مورد شکایات عمومی مسائلی وجود دارد و در حقیقت ، ما بالاترین سطح حمایت را در مدیریت شکایات و مدیریت تیم در بین کارکنان داریم.

وی با انتقاد از تصمیم شرکت Corona مبنی بر عدم نیاز به دریافت کد رهگیری برای بازپرداخت وام ، گفت: “این باعث می شود کد رهگیری سقوط کند و ما باید تفاوت های تعداد و همچنین مشکلات شرکا را در نظر بگیریم. . “

برخی از وکلا به مشاور حقوقی نمی دهند

خسروی عدم پرداخت حقوق کارآفرینان را مانند یک شکایت کلی عنوان کرد و گفت: روزی دو یا سه مشاور به ما مراجعه می کنند و می گویند خریدار یا فروشنده به ما پولی نداده است. طرفین اختلاف با هم موافق نیستند ، اما دادگاه کمیته شکایتی را در مجلس نمایندگان تشکیل داده است که در این موارد به اقتدار وکیل احتیاج دارد. دیگران نیز باید هزینه این پرونده را بپردازند. البته وقتی قراردادی امضا می شود ، سه طرف شامل خریدار ، فروشنده و نماینده وجود دارد که باید هزینه آنها جبران شود.

قبل از فروش قابل سفارش نیست ؛ زیرا نماینده ای پیدا نشده است

در طرف دیگر سخنان خود ، خسروی با بیان عدم وجود قوانین پیش فروش ، یادآور شد: از سال 1389 که قانون فروش در 25 ماده ابلاغ شد ، مهمترین کانال برای برداشت وجوه برای تولیدکنندگان قفل شده ؛ زیرا در این فرآیند مشاور املاک ندیده اید. مشاور نیم دقیقه دیر مراجعه کننده را پیدا می کند ، اما در نهایت سوء استفاده کنندگان به دفتر اسناد رسمی مراجعه می کنند و اختیار مشاور در این وسط نیست. بنابراین هیچ کس انگیزه ای برای فروش ندارد ، این قانون کاربرد خود را از دست داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا