فرهنگ و هنر

اوقاف فعالیت‌های مشارکتی با مجموعه‌های دانش‌بنیان را افزایش می‌دهد

مدیرعامل سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر اینکه ایجاد شغل ، پس انداز پول و سپاس از طریق اعتماد سازی امکان پذیر است ، گفت: صندوق هدیه به دنبال افزایش مشارکت با سازمان های مرتبط با اطلاعات است.

به گزارش سی وی نت ، به نقل از روابط عمومی سرویس هدیه و هدایا ، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان ضمن بازدید از شرکت تولیدی موتور الکتریکی دانش بنیان ( توسان) و شهرک صنعتی کرج بهارستان ، به خبرنگاران گفت: ما توسعه صنعت شهر هستیم. برای داشتن یک شرکت پیشرو ، ما باید روی دانش بومی متمرکز شویم و از تخصص متخصصان املاک استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه توجه به دانش بومی تأثیر محدودیت ها را کاهش می دهد ، گفت: “ما باید برای مبارزه با ممنوعیت کار کنیم و به نیروهای داخلی اعتماد کنیم که این با رویکرد فعلی ما مطابقت دارد. “

سکوت افزود: ایجاد شغل و پس انداز پول و همچنین تکیه بر منابع مالی و منابع انرژی امکان پذیر است. هدایای هدایا با حمایت از یک تیم دانش بنیان تصمیم بسیار خوبی برای ایجاد یک کسب و کار جدید گرفته است.

وی افزود: در این میان معاون رئیس سازمان تولید اوقاف به دنبال افزایش مشارکت شرکت کنندگان و گروه های اطلاع رسانی است.

پایان ماموریت
خاموشی با اشاره به اهمیت فرصت های شغلی و اشتغال ، تأکید کرد: با کمک وزارت نیرو و دولت کارهای عمومی البرز اهمیت نیروی کار را در صنایع مرتبط با اطلاعات افزایش خواهیم داد.

مدیرعامل سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: هدف این است که مردم بتوانند محصولاتی مانند تجارت الکترونیکی را در بازار ببینند و با شهروندان محلی و جوانان جامعه خود آشنا شوند.

پایان ماموریت

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا