ورزش

اوجاقی: فعالیت های ورزش بانوان در تهران بیش از پیش توسعه می یابد

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در گردهمایی شاد با اعضای تیم والیبال بانوان گفت: فردی با ایده خارق العاده تلاش می کند تا نگاهی کل نگر به سایر شرایط زندگی داشته باشد.

به گزارش سی وی نت و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، تیم 14 بانوان این تیم مقام اول مسابقات کشوری والیبال را کسب کرد. در این مسابقات بانوان شاغل شهرداری تهران یک تیم مقام اول، دوم منطقه 11 و منطقه سه را کسب کردند. در پایان این مسابقات به نفرات برتر لوح تقدیر و لوح تقدیر اعطا شد. تبریک می گویم.

«حسین اوجاقی» در این نشست گفت: یکی قهرمان المپیک و دیگری در سازمان و اطراف صنعت قهرمان می شود اما هیچ کدام با هم فرقی ندارند. امیدوارم شما بانوان ورزشکار شهرستان الگویی برای شهروندان باشید.

وی با بیان اینکه رویداد اصلی بازی های پایتخت به ورزش بانوان اختصاص داشت، افزود: امسال 22 مسابقه در بخش آقایان و 26 مسابقه در بخش بانوان در تهران برگزار شد اما هنوز جای کار زیادی وجود دارد. .

اوجاقی گفت: هرچه بیشتر روی زنان سرمایه گذاری کنیم، قوی تر شویم، جامعه ما بهتر خواهد شد. بر اساس برنامه ریزی انجام شده پارک شهری و ورزشگاه های تهران بازسازی می شود و تمامی بانوان می توانند در آن بازی کنند.

در پایان این دیدار به رسم یادبود و هدیه به تیم والیبال بانوان اهدا شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا