حوادث

انهدام باند بزرگ سرقت خودرو درملارد

رئیس پلیس غرب استان تهران از تخریب گروه بزرگی از سارقان خودروی پراید در تحقیقات در مورد 50 فقره سرقت در ملارد خبر داد.

به گزارش سی وی نت ، سردار محسن خانچارلی وی گفت: هنگامی که پلیس استان البرز سارقی را که یک ماشین را سرقت کرده بود دستگیر و به کلانتری شهرستان ملارد شکایتی را از سابقه سرقت خودرو در منطقه ملارد شکایت کرد ، تحقیقات پلیس با این کار شروع کرد

اداره پلیس غرب تهران افزود: با مراجعه به موضوع در واحد اطلاعات ملارد اداره مبارزه با سرقت و انجام مصاحبه ویژه ، فرد گفته می شود در رابطه با رابطه شخصی با شخص دیگر در سرقت خودروی پراید و ملارد اعتراف کرده است.

وی در ادامه گفت: با حمایت سارق دستگیر شده ، همدست و یازده سارق وی از سرقت در یکی از روستاهای اطراف ملارد مطلع شدند و وی را با مأموریت ویژه دستگیر کردند. این بار آنها دوباره مورد بازجویی قرار گرفتند ، آنها اعتراف كردند كه 50 ماشین پراید را در بخش خود در شهر ملارد سرقت كرده اند. .

خانچرلی افزود: در بازرسی از مخفیگاه های سارقان و سارقین ، یک دستگاه خودروی مزدا ، 6 لاین و یک گروه ، 10 دستگاه معدن کار ، 5 عدد باتری و تعدادی عدد آچار کشف شد.

به گزارش سایت پلیس ، رئیس اداره پلیس غرب منطقه تهران گفت: سارقان دستگیر شده اغلب برای مدت کوتاهی با وسایل نقلیه بدون علامت روبرو می شوند. بنابراین ، شهروندان باید از ترک اتومبیل خود خودداری کنند و برای انجام فعالیتهایی مانند باز کردن پارکینگ ، پارکینگ یا بازرسی موقت از یک خانه یا مغازه بیرون بروند ، زیرا سارقان از بی توجهی به شهروندان و این فرصت اندک رخ داد. آنها اتومبیل می دزدند.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا