حوادث

انفجاز گاز در جنوب تهران و سوختگی ۲ جوان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهر تهران از مجروح شدن دو نفر در انفجار یک ساختمان مسکونی خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با سی وی نت وی در خصوص انفجار در یک ساختمان مسکونی گفت: این انفجار ساعت 10:15 صبح امروز در منطقه نعمت آباد، خیابان طالقانی در یک منطقه مسکونی رخ داد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان گفت: از آنجایی که آتش نشانان در محل حضور داشتند، انفجار در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه قدیمی به مساحت حدود 60 متر مربع در ابتدای فصل رخ داد زیرا تمامی پنجره های ساختمان بلند است.

انفجار گاز در جنوب تهران و آتش سوزی 2 جوان

وی با اشاره به اقدامات آتش نشانان و وقوع این حادثه گفت: دو جوان 18 و 20 ساله که هر دو تبعه افغانستان بودند در محل انفجار حضور داشتند که از نقاط مختلف بدن دچار آتش سوزی شدند. برای پرسنل اورژانس، یک روش پزشکی برای آنها انجام می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: احتیاط ایمنی مهمی انجام شده و بر اساس تحقیقات کارشناسی مشخص شد که تخلیه گاز محلی توسط وسایل گازسوز باعث انفجار در بدنه شده است.

انفجار گاز در جنوب تهران و آتش سوزی 2 جوان

وی در پایان گفت: در این روزهای سال که هوا گرمتر از همیشه است، اغلب شاهد چنین اتفاقاتی هستیم. با گرم شدن هوا، شهروندان وسایل گرمایشی خود را که در زمستان استفاده می کنند جمع آوری می کنند، اما در برخی موارد بدون مراقبت خط لوله گاز را ترک می کنند. اگر این امکان وجود دارد باید خط گاز بسته شود تا از این حوادث جلوگیری شود. در نهایت تست لوله و محلول آب و فوم انجام می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا