حوادث

انسداد ۴۹۰ کیلومتر از مرزهای ایران با پاکستان/ کشف ۱۳۲ تن مواد مخدر در مرزها در سال گذشته

کمیساریای مرزی ناجا با توصیف اقدامات مرزبانان در مبارزه با تجارت کالاها ، مواد مخدر و دام ، از بسته شدن 490 کیلومتر مرز ایران با پاکستان خبر داد.

بر اساس سی وی نت ، سردار احمدعلی گودرزی در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به حمایت از طرح افراطی ، افزود: “حمایت از برنامه افراطی و تفکر عمیق رئیس ستاد ارتش یک موفقیت بود ؛ این احترام زیادی برای پلیس ، ارتش و نیروی انتظامی.

وی با بیان اینکه بیشتر مناطق کشور توسط جمهوری اسلامی ایران کنترل و کنترل می شود ، افزود: پاکستان 490 منطقه را برای حمایت از جمهوری اسلامی ایران مسدود کرده است ، که در مبارزه با قاچاق مواد مخدر در همه موارد امن و بسیار کم است .

فرمانده مرزبانی همچنین با بیان اینکه اقدامات نیروهای امنیتی علیه تجارت مواد مخدر ادامه داد: “در سطح بسیار پایینی ، زمینه قاچاقچیان مواد مخدر با استفاده از انواع داروهای فریبنده و از دریا و دریا از قاچاقچیان کاسته است. آنها ناموفق.

به گفته وی ، بسیاری از اربابان مواد مخدر که در کنار پلیس محافظت می کردند ، در عملیات های نظامی شرکت داشتند که توسط نیروهای مرزبانی سختگیرتر شد. در جنوب شرقی با جنگ همراه است.

وی ادامه داد: امسال متخصصان حفاظت از محیط زیست با راه اندازی سیستم کنترل در این منطقه موفق به یافتن حدود 30 تن تریاک شدند.

فرمانده کل قوا همچنین در قسمت دیگر سخنان خود به نقش م ofثر محافظان گوزن در تحقق پیشگویی سال “تولید ؛ حمایت کردن؛ این ممنوعیت “گفت که در این سال ، قانونگذاران پلیس و فرماندهی مرزی” یک مزیت بزرگ را ایجاد کردند. وی گفت: “بدیهی است كه كالاها در سراسر دنیا ریخته می شوند و واردات این كالاها با عبور از مناطق بدون پشتوانه انجام می شود. برای حمایت از تولید مسكن ، كیفیت تولیدات داخلی باید افزایش یابد. بنابراین گفتیم. با پذیرش مردم و کالاهای ایرانی هجوم کالا به مرزهای کشور را دیده است.

سردار گودرزی به عملکرد خوب کوهنوردان و تجارت محرمانه کالا اشاره کرد و گفت: در اجرای عملیات رعد 4 که موجب صرفه جویی زیادی در زمین می شود ، بسیار موفق بود و موشها 30 قایق را اسیر و 96 ثروت ردیاب صدا را به اسارت گرفتند. در طی عملیات مختلف شناسایی می شوند.

رئیس ناجا با اشاره به تجارت دام و زمین گفت: “آفتاب به طور عمده در بخش غربی كشور ما در حال جنگ است ، محافظان محیط زیست درگیر مسئله مهمی می شوند كه حیوانات اصلی ترین آنها هستند. شهرها و اماكن حیوانات. ترک این کشور

وی در خاتمه تأکید کرد: “مرزبانان وظیفه حفاظت و حفاظت از 8755 کیلومتر از خاک را بر عهده دارند و ما وظیفه مرزبانان را توفیق خداوند می دانیم و مرزبانان ما نیز در مسیر مردم ادامه خواهند داد.” ارتش مقدس برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران. ” .

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا