ورزش

انتقاد مهاجری به برنامه‌ریزی لیگ برتر: چرا تیم‌ها را سلاخی می‌کنید؟

مدیرعامل نفت مسجد سلیمان گفت که تیمش در آشفتگی رها شده است.

به گزارش سی وی نت، گل گهر و نفت مسجد سلیمان فردا (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیست و هشتم تیم فوتبال به مصاف هم می روند. رضا مهاجری مدیرعامل نفت در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی فردا مقابل سمت راست گل گهر سخت، نفس گیر و هرج و مرج است چرا که این تیم امتحان خود را پس داده است. توپ آقای قانون قلعه نویی واقعا توپی است که کار ما را سخت می کند.

وی افزود: فردا تعطیل می کنیم. در چهار بازی گذشته اعتماد را به تیم بازگردانده ایم. ممنون از بازیکنانی که حداقل خوب کار کردند. ما در ایجاد موقعیت و ندادن موقعیت به حریف خوب هستیم، اگر تمرکز داشته باشیم می توانیم روز سختی برای گل گهر داشته باشیم و با نتیجه گرفتن جایگاه خود را تقویت کنیم.

مدیرعامل نفت ادامه داد: چیزی که ما را نگران می کند این است که هفته گذشته نمی دانستم چرا مسجدسلیمان مسئول پذیرش را می رباید و به تماشاگران اجازه رفتن به شهربازی نمی دهد. البته تصمیمات به همه مرتبط است. بازی درستی دیده نمی شود. توپ متعلق به تماشاگر است. ما آنها را در جایی که به یک بیننده در مقابل یک تخت عالی نیاز داریم، نداریم. باز هم خدا را شکر، در مورد بازیکنان روی این موضوع تمرکز کردند که آیا فصل گذشته صعود کردیم تا فاصله خود را با دسته های پایین تر یک سر بیشتر کنیم.

مهاجری درباره غیبت هم تیمی هایش گفت: متاسفانه علیرضا دغاغله را به دلیل چهار کارته بودن در اختیار نداریم. دو بازیکن ما مصدوم شدند چون بازی سختی بود. برای من این سوال پیش می آید که اگر باشگاه چهار روز تعلیق می شد اگر یک بازی را می زدیم چه اتفاقی می افتاد؟ تحت این فشار، تعداد مجروحان را بدست آورید. اگر این کار از ابتدا انجام شود، بدن به آن عادت می کند.

وی افزود: چنین شرایطی کار را برای تیمی مانند نفت که وضعیت ترافیکی سختی دارد سخت می کند. قانونگذار مسئول حفظ سلامتی بازیکن است. خاطره تلخ من مس کرمان و بازی با یک دسته طلاست. اردو خوب نبود و حتی گفتم اگر 3 بر صفر بازی نکنیم برایمان خوب است و می توانیم در بازی های دیگر هم تکرار کنیم. متاسفانه در بازی محمود شفیعی بازیکن ارزشمند خود را از دست دادیم. شما بعدا ببینید چه بلایی سر بازیکنان مصدوم آمد. متأسفانه هیچ بیمه ای ندارند و هزینه خدمات خود را پرداخت نمی کنند. به جز 5 تا 10 درصد، سایر بازیکنان بعد از فوتبال شرایط سختی دارند.

این مدیر نفت در پاسخ به این سوال که برای برون رفت از بحران چه برنامه ای دارد، توضیح داد: ما مشکلی نداریم. مشکل برای ما چهار هفته پیش بود. از ابتدا امنیت زیادی برای خود ایجاد کردیم. فجر، پدیده و تراکتور بازیکنان مورد علاقه من هستند اما با تلاش بازیکنان تیم ما در یک تیم باقی می ماند. ما با پیکربندی و سخت افزار مشکل داریم، باید با دقت نگاه کنیم تا مشکل را حل کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا